معاون راهداری اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان:

راهدارخانه های ثابت در محورهای کردستان به 26 مورد می رسد

معاون راهداری اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان اظهار داشت: برای ارائه خدمات بهتر و سریعتر تعداد راهدارخانه های ثابت در محورها و جاده های استان کردستان از 22 مورد به 26 مورد خواهد رسید.

به گزارش سایت خبری پرسون، معاون راهداری اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای ارائه خدمات بهتر و سریعتر تعداد راهدارخانه های ثابت در محورها و جاده های استان کردستان از 22 مورد به 26 مورد خواهد رسید.

رامبد نوذری در ادامه سخنان خود تاکید کرد: اولویت ما در بحث افزایش این راهدارخانه ها، محورهای سردسیر و برفگیر استان کردستان می باشد.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه راهدارخانه گردنه تیتور محور سنندج_مریوان بزودی افتتاح می‌شود، تاکید کرد: به جز راهدارخانه گردنه تیتور، سه راهدارخانه دیگر نیز در محدوده هزارکانیان محور سنندج - دیواندره، سرنجیانه محور دهگلان - موچش و وینسار محور سنندج - قروه احداث می شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: از سوی دیگر زمین برای احداث راهدارخانه هزارکانیان تحویل این اداره کل شده است و با جذب اعتبار کار ساخت آن آغاز می گردد.

نوذری در ادامه بیان داشت: در حال حاضر ۲۲ راهدارخانه ثابت و ۲۳ راهدارخانه سیار در محورهای مواصلاتی استان کردستان فعال است که 450 راهدار در این مکان ها مستر هستند و به رانندگان خدمات رسانی می کنند

معاون راهداری اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: از سوی دیگر ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در اختیار راهداران قرار گرفته تا بتوانند در اسرع وقت نسبت به برف روبی و پاکسازی جاده‌ها در مواقع بارش اقدام کنند.

گفتنی است که ۱۶ منطقه کولاک گیر و بهمن خیز و همچنین ۲۳ گردنه در جاده های استان کردستان وجود دارد.

غلامرضا آیین مهر ـ استان کردستان

220654

مطالب مرتبط