معاون عمرانی استانداری اصفهان:

نباید از صنعت گردشگری ناامید شد

معاون عمرانی استانداری اصفهان گفت: نباید از صنعت گردشگری در اصفهان ناامید شد بلکه باید تدابیر لازم در این حوزه در بحران کرونا گرفته شود.

اصفهان_سایت خبری پرسون؛ غلامی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در حال حاضر شرایط سخت اقتصادی را پشت سر می گذاریم که از هشت سال دفاع مقدس سخت تر است.

وی بیان داشت: گردشگری یک صنعت سبز و پاک است که تمام تلاش مسئولان احیای دوباره آن با رویکرد و در نظر گرفتن بحران کرونا است.

معاون عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه اکثر شهرستان های استان اصفهان قابلیت گردشگری دارند و دارای جاذبه های گردشگری و بوم گردی بسیاری است، ادامه داد: بدنبال این هستیم که در روستاها با تخصیص تسهیلات زودبازده بتوانیم صنعت گردشگری را راه اندازی کنیم.

وی گفت: امروزه کرونا صنعت گردشگری را در سراشیبی قرار داده است اما نباید ناامید شد و لازم که راهکارهای جذب و توسعه گردشگری را متناسب با وضعیت کرونا تعریف کنیم.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار که صنعت گردشگری بسیاری از مشاغل را در بر می گیرد به همین لحاظ تضعیف این صنعت منجر به نزول بسیاری از مشاغل پیوسته به آن می شود بنابراین چه راهکاری برای تقویت آن در بحران کرونا دارید، ادامه داد: ویروس کرونا شاید از وحشی ترین و ناشناخته ترین ویروسی است باشد که نمی توان در خصوص آینده اصفهان و اقتصاد با وجود چنین ویروس ناشناخته سخن گفت و باید به یک مرحله ثباتی رسید تا بتوانیم دست به برنامه ریزی و تصمیم گیریگرفت.

عاطفه قلع ریز_استان اصفهان

209908

مطالب مرتبط