آبروی زن اراکی با عکس های خصوصی اش رفت / علت اعتماد به یک مرد غریبه

زن اراکی پس از اعتماد به یک مرد غریبه وقتی عکس هایش منتشر شد به خاطر اینکه آبرویش رفته بود نزد پلیس شکایت کرد.

به گزارش پرسون، رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان از دستگیری جوان 28 ساله اراکی که به جرم تهدید به انتشار تصاویر خصوصی خانم اراکی2 میلیارد ریال از وی اخاذی کرده بود خبر داد.


احسان آنقی گفت:در پی شکایت یک خانم جوان اراکی مبنی بر تهدید و اخاذی برای انتشار تصاویر شخصی وی در فضای مجازی توسط فردی که با وعده ازدواج با این خانم دوست شده بود موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان مرکزی قرار گرفت.


وی افزود: در تحقیقات اولیه کارشناسان پلیس فتا مشخص شد شاکی چندی پیش با این جوان اراکی در فضای مجازی آشنا و پس از مدتی و با سوء استفاده از اعتماد این خانم و وعده ازدواج جوان متهم به عکس های خصوصی این خانم دست پیدا می کند.


این مقام انتظامی اظهار داشت: در ادامه مشخص شد متهم با تهدید شاکی به انتشار تصاویر خصوصی وی در فضای مجازی اقدام به اخاذی از وی می کرد.


آنقی با اشاره به دستگیری متهم در تحقیقات تکمیلی پلیس اظهار داشت: متهم به2 میلیارد ریال اخاذی از شاکی با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی وی در فضای مجازی اعتراف کرد.



وی با اشاره به اعتراف متهم به کلاهبرداری از خانم ها در فضای مجازی با وعده ازدواج و نزدیک شدن به این افراد و دسترسی به اطلاعات شخص این افراد برای اخاذی و کلاهبرداری خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.



رئیس پلیس فتا استان مرکزی با بیان اینکه امروزه شیوه و شگرد های متفاوتی توسط کلاهبرداران برای اخاذی و یا هر نوع سوء استفاده دیگر در فضای سایبری برای شهروندان وجود دارد به کاربران هشدار داد : کاربران می بایستی ضمن رعایت ملاحظات امنیتی و رعایت حریم خصوصی افراد در شبکه های اجتماعی ، از اعتماد بی جا و ارسال تصاویر و اطلاعات خصوصی به افراد غیر جداً خودداری نمایند

208746