رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گفت:

پروژه پارک جنگلی «سراب قنبر» کرمانشاه نیازمند سرمایه گذار بومی

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گفت: جنگل‌کاری در پروژه پارک جنگلی سراب قنبر کرمانشاه به اتمام رسیده است و برای ورود سرمایه‌گذاران آماده می باشد که اولویت با سرمایه گذاران بومی است.

کرمانشاه- پرسون؛ فرامرز رحمتی زاده رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری پنج شنبه (اول آبان) در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه پارک جنگلی سراب قنبر کرمانشاه گفت: این پروژه از سال ۱۳۹۵ شروع و در مساحتی به وسعت ۱۶۴ هکتار اجرایی شده که تاکنون ۴۰ هکتار از آن جنگل کاری شده است.

رحمتی زاده ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده مجتمع های تفریحی و گردشگری هم در محدوده این پارک جنگلی تاسیس می شود.

زئیس سازمان سیما، فضا و منظر شهرداری کرمانشاه عنوان کرد: با کاشت درختان، از تغییر کاربری و زمین خواری جلوگیری می شود، همچنین این پروژه در زون های مختلف تفرجی و اقتصادی برنامه ریزی شده است از جمله به زون های تفریحی، ورزشی، تفرجگاهی، فرهنگی، اسکان موقت و ... می توان اشاره کرد.

رحمتی زاده تشریح کرد: این پارک جنگلی ۵.۵ کیلومتر راه دسترسی دارد که در حال حاضر آسفالت ۲ کیلومتر آن انجام شده است و برای تکمیل پروژه نیازمند اعتبارات هستیم.

زئیس سازمان سیما، فضا و منظر شهرداری کرمانشاه اظهار کرد: ۱۲ گونه گیاهی در محدوده پارک جنگلی سراب قنبر کاشت شده و هدف بر این بوده از گونه هایی استفاده شود که پارک جنگلی در تمام فصول سال زیبایی و سرسبزی خود را داشته باشد.

رحمتی زاده گفت: جنگل‌کاری در پروژه پارک جنگلی سراب قنبر کرمانشاه به اتمام رسیده است و پروژه برای ورود سرمایه‌گذاران آماده می باشد که اولویت با سرمایه گذاران بومی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر مشکل تامین آب داریم و انتظار داریم دستگاه های مرتبط با همکاری استانداری اقدامی برای رفع این مشکل انجام دهند. پارک جنگلی سراب قنبر متعلق به تمام مردم شهر است و انتظار داریم دستگاه ها نیز در اجرای این پروژه مشارکت داشته باشند.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

208659