رئیس مجمع نمایندگان فارس:

سرمایه گذار برای انتقال آب به شیراز آماده است


رئیس مجمع نمایندگان فارس با تاکید بر زیرساخت‌های صنعتی در استان، گفت: امروز سرمایه گذار برای انتقال آب به شیراز و حل مشکل آب صنعتگران آماده است اما ما نیز باید برای او مشوق و جذابیت ایجاد کنیم.

فارس - پرسون؛ ابراهیم عزیزی یکشنبه ۲۰ مهر در جمع صنعتگران و مسئولان شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، بر حمایت قاطع از صنعتگران به عنوان جهادگران عرصه تولید، تاکید کرد و گفت: مشکلات و کمبودهای دولت را نیز باید لحاظ کرد اما انصاف نیست که همه بار مشکلات، روی دوش صنعتگر باشد.

این نماینده مجلس عنوان کرد: صنعتگران در خصوص مشکلات، طرحی را تنظیم و به مجمع نمایندگان ارائه دهند تا موضوعاتی که باید در مرکز دنبال شود، توسط نمایندگان پیگیری و به سرانجام رسد.

عزیزی خاطرنشان کرد: امروز همه گروه‌های تخصصی صنعت فارس، باید در تصمیم گیری‌ها مشارکت داده شوند و نگاه مجمع نمایندگان به بحث‌های کارشناسی دقیق و جامع است.

وی گفت: فارس، استان مستعدی در صنعت است اما برای حل مشکلات نباید منتظر منابع دولتی باشیم؛ لذا مشارکت بخش خصوصی در این مسیر یک مسئله جدی است.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس خواستار تنظیم دو نامه از سوی رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی، برای وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی شد و گفت: بعد از ارسال نامه‌ها به مجمع ، بقیه کار در مرکز دنبال میشود.

عزیزی گفت: با وجود تمام مشکلات، فرصت‌های خوبی در استان فارس داریم که به کمک همه صنعتگران که پیشرو در تولید و خودکفا شدن کشور هستند، می‌توانیم امور را منسجم و منطقی جلو ببریم.


نوا نیکو_استان فارس

207679