رسیدگی فوری به پرونده‌های متخلفان توزیع سیلندر گاز در سیستان و بلوچستان

مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، گفت: تعزیرات حکومتی آمادگی برخورد فوری و بدون اغماض با متخلفین توزیع سلیندر گاز را دارد و در همین راستا اگر پرونده ای تشکیل شود به صورت ویژه رسیدگی خواهد شد.

به گزارش پرسون؛ حیدر میرزایی در جلسه بررسی مشکلات توزیع سیلندرهای گاز مایع اظهار کرد: در شرایط فعلی که مردم این استان، با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند باید تمامی مسئولان آستین بالا زنند و پا بکار شوند.

میرزایی بیان کرد: مشکل تامین و توزیع گاز مایع، هر ساله گریبان گیر مردم استان است و اگر برنامه ریزی دقیق و همدلی باشد علاوه بر رفع نواقص، با مشکلات کمتری روبرو خواهیم شد.

وی تصریح کرد: تعزیرات حکومتی آمادگی برخورد آنی و بدون اغماض را با متخلفین دارد و در همین راستا اگر پرونده ای توسط ضابطین تشکیل شود بصورت ویژه رسیدگی خواهد شد.

حیدر میرازیی گفت: وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی رسیدگی به پرونده های متشکله است، اما آمادگی حضور کارشناسان و روسای شعب بوسیله گشت مشترک جهت حضور در صحنه به منظور برخورد با متخلفین را داریم.

وی افزود: اداره کل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان با تمام توان و ظرفیت خود در این عرصه حضور پیدا خواهد کرد و از هیچ اقدامی برای رفاه حال مردم این استان دریغ نخواهد کرد.

منبع/فارس

207103