تعجب بینندگان از گریاندن آن ها در «زمین گرم»

گفت و گوی اختصاصی پرسون با «علیرضا خمسه» مرد همیشه خندان سینما

آقای همیشه خندان سینما و تلویزیون و تئاتر سیر طولانی را برای ورود به این حرفه سپری کرده است؛ او سال ۵۷  در فرانسه پانتومیم و حرکات بدن و بازی را فرا گرفت و بعد از بازگشت نخستین بازیش را در "مرگ‌یزد گرد" بهرام بیضایی تجربه کرد.

به گزارش پرسون؛ «علیرضا خمسه» این روزها با سریال شبانه «زمین گرم» مهمان شبکه سوم سیماست. او در گفت و گو با خبرنگار پرسون با بیان این که در گذشته با سعید نعمت ا... در سریال «میکائیل» همکاری داشتم و او در این سریال هم نویسنده و هم بازیگردان بود؛ درباره همکاری با نعمت الله این گونه می گوید: اولین بار است که نعمت ا... بعد از سال ها تجربه در بخش های مختلف هنری همچون نویسندگی و بازیگردانی، فرمان کارگردانی را در دست گرفته و الحق تا این جا خوش درخشیده است.

خمسه با وجود این که در رشته روان شناسی تحصیل کرد اما هم چنان مسیر بازی خود را در سینما و تلویزیون و نقش های ماندگاری تا به حال را خلق کرده است. او در پاسخ به این پرسش که چرا هیچ وقت پیر نمی شوید توضیح می دهد: زندگی سالم، روحیه شاد و سلامت باعث طول عمر می شود. هر چقدر انسان سالم تر زندگی کند و بشاش تر باشد طبعا دوره زندگی اش طولانی تر و دوره سلامتش پایدار تر خواهد بود اما درباره بازیگری هم همین طور است داشتیم بازیگران بسیار با استعدادی که متاسفانه خیلی زود جهان را ترک کردند دلیلش این بود که از مسیر سلامت دور شده بودند.

بازیگر آثاری هم چون آپارتمان شماره سیزده گرفته، دونفر و نصفی، ماموریت اقای شادی، من زمین را دوست دارم، معجزه خنده، بیست تا هوشیار و بیدار، مهمان ویژه، میکائیل و پایتخت عنوان می کند: سریال پایتخت ژانر کارم کمدی بود الان این ژانر در سریال «زمین گرم» تغییر کرده و خیلی ها تعجب می کنند که علیرضا خمسه چرا به جای این که ما را بخنداند، ما را به گریه می اندازد و اشک مان را درمی آورد ولی برای تان بگویم که تعریف کمدین یعنی بازیگری که همزمان بتواند هم کمیک کار کند و هم تراژیک.

205926