مدیر امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان فارس خبر داد:

اعطای تسهیلات کالا کارت به مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی

مدیر امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان فارس از اعطای تسهیلات کالا کارت به موسسان، مربیان و مدیران باشگاههای ورزشی استان خبر داد.

فارس _ پرسون :بیژن احمد پور با اعلام این خبر افزود : با توافق بین اداره کل ورزش و جوانان استان و بانک قرض الحسنه مهر ایران موسسان ، مربیان و مدیران باشگاههای ورزشی دارای مجوز می‌توانند با ارائه معرفی نامه از باشگاه خود برای دریافت این تسهیلات به شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان فارس، مدیر امور باشگاه های اداره کل ورزش و جوانان بیان کرد: در این طرح بانک با پذیرندگان کالا و خدمات متعدد قرارداد منعقد می‌کند به نحوی که با معرفی مشتری به آنان، این امکان برای مشتریان بوجود می‌آید که بتوانند حداکثر تا مبلغ 200 میلیون ریال بصورت اقساطی در بازه های زمانی ۶، ۹ و ۱۲ ماهه و بهره 4 درصد از پذیرندگان مذکور کالا و خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند.

احمدپور خاطرنشان کرد: بر اساس این طرح، مجموعه‌ای از عرضه کنندگان کالا و خدمات در قالب شبکه پذیرندگی به موجب قرارداد با بانک مهر ایران و از طریق ابزارهای پذیرش(دستگاه کارت خوان یا درگاه پرداخت اینترنتی)، می‌توانند کالا و خدمات خود را به صورت اقساطی به دارندگان کارت بانک ارائه دهند.

او یادآور شد: در طرح کالا کارت، دارندگان کارت بانک قرض الحسنه مهر ایران با ارائه تقاضای استفاده از این طرح می‌توانند وفق شرایط قرارداد، اقدام به خرید کالا و خدمات از شبکه پذیرندگان براساس میزان اعتبار تخصیص یافته به آنان اقدام کنند.

نوا نیکو _ استان فارس

195415