نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی:

امیدبخشی و شناخت مشکلات مردم از جمله ثمرات سفرهای مسئولان به مناطق مختلف کشور است

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدبخشی و شناخت مشکلات ریز و درشت مردم از جمله ثمرات سفرهای مسئولان به مناطق مختلف کشور است، گفت: باید مشکلات و دردهای مردم از نزدیک لمس شود تا قوانین متناسبی برای رفع مشکلات آنها اتخاذ کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون؛ محمد مهدی مفتح نماینده مردم شهرستان تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در خصوص سفر چهار روزه قالیباف رئیس مجلس به استان خوزستان، اظهار کرد: قانون گذاری و نظارت از وظایف مجلس است و نمایندگان مجلس در قبال این موارد نسبت به مردم مسئول هستند.

وی افزود: باید مشکلات و دردهای مردم از نزدیک لمس و چشیده شود تا قوانین متناسبی برای رفع مشکلات آنان اتخاذ کرد و بی تردید این گونه بازدیدها زمینه ساز شناخت بیشتر مسئولان رده بالای کشوری از شرایط زندگی مردم می شود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز در شرایطی که مردم با مشکلات بسیار دست و پنجه نرم می کنند دیدار مسئولان رده بالای کشوری در کنار خودشان می تواند امید بخش باشد و از طرفی مسئولان کشوری با حضور در بین مردم در نقاط مختلف کشور در جریان زندگی و مشکلات آنان قرار می گیرند.

مفتح با اشاره به اینکه ۲۹۰ نماینده مجلس منتخبین مناطق خود هستند، گفت: نمایندگان با توجه به شناختی که از حوزه انتخابیه خود به دست آورده اند مشکلات مردم را در مجلس بیان می کنند و درکنار آن سرکشی ریاست مجلس از استان ها سبب می شود تا تصمیمی واحد وجامع برای رفع مشکلات مردم اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه دیدار قالیباف با مردم خوزستان نشان داد که مجلس برای همه کشور است نه برای پایتخت نشین ها، تصریح کرد: بنابراین دلگرمی و امیدبخشی به مردم و شناخت مشکلات ریز و درشت آنان از جمله ثمرات این گونه سفرهای مسئولان به مناطق مختلف کشور است تا‌ مردم مسئولان را از خودشان و نزدیک به خودشان بدانند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: این گونه سفرها زمینه ساز بازدید از پروژه های عمرانی و کمک به تسریع در روند ساخت پروژه ها با جلب نظر مسئولان بالا دستی می شود.

مفتح در پایان خاطرنشان کرد: دعوت از مسئولان بالادستی برای بررسی مشکلات مردمی سبب می شود تا آنان درک بالاتر و آگاهی بیشتری از مسائل و مشکلات داشته باشند و در تصمیم گیری ها کلان بهتر عمل کنند.

195003

مطالب مرتبط