آمار تعداد مبتلایان کرونا در 24 شاعت گذشته در استان کرمانشاه؛

تاخت و تاز و دوباره کرونا جان 4 هم استانی دیگر را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته چهار نفر از هم استانی ها  در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و  مجموع موارد فوت از ابتدای اپیدمی تا کنون در استان کرمانشاه  ۵۲۷ نفر رسید.

کرمانشاه- پرسون؛ مهدی محمدی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در شبانه روز گذشته 24 مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به 3650 نفر رسید.
محمدی اظهار داشت: هم اکنون 210 بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.
وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته چهار نفر از هم استانی ها در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع موارد فوت از ابتدای اپیدمی تا کنون در استان کرمانشاه ۵۲۷ نفر رسید.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان 10989 نفر بستری و 10213 نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.
محمدی خاطر نشان کرد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته 57 بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری شده و 43 نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.
وی افزود: شهرستان کرمانشاه با۵۳۶۴ بیمار ، اسلام آباد غرب با ۱۱۷۶ بیمار ، سنقر و کلیایی با ۷۵۳ بیمار و جوانرود با ۶۶۵ بیمار ، بیشترین مبتلایان بستری مربوط به کرونا را داشته اند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه اظهار داشت: ▫️شهرستان های کنگاور با ۴۳۲ بیمار، سرپل ذهاب با ۴۰۶ بیمار ، پاوه با ۴۰۰ بیمار ، هرسین با ۳۹۴ بیمار و صحنه با ۲۹۶ بیمار در رده های میانی مبتلایان بستری هستند.

محمدی همچنین گفت: شهرستانهای گیلانغرب با ۱۷۲ بیمار، روانسر با ۱۲۴بیمار، ثلاث باباجانی با ۹۷ بیمار، قصرشیرین با ۹۴ و دالاهو با ۸۳ بیمار در رده های پایین موارد بستری مربوط به کرونا هستند.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

194956