استاندار کرمانشاه :

باید اولویت اصلی مدیران حل مشکلات مردم باشد

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه حق مردم است که نقدهای خود را نسبت به عملکرد دستگاه‌های مختلف بیان کنند خاطر نشان کرد:  مدیران هم باید با خوشرویی به مسائل مطرح شده توسط مردم گوش فرا دهند و پاسخگوی آن‌ها باشند.
کرمانشاه- پرسون؛ امروز پنچشنبه (هفتم تیر ماه) هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست شورای اداری بخش دینور از توابع شهرستان صحنه که با حضور معاون عمرانی استاندار، نماینده مردم صحنه، هرسین و کنگاور در مجلس و مدیران کل دستگاه های مختلف اجرایی و خدماتی برگزار شد با تاکید بر لازم الاجرا بودن ‌مصوبات جلسات شورای اداری شهرستان‌ها و بخش‌ها برای تمامی دستگاه‌ها،گفت: مصوبات این جلسه مانند دیگر مصوبات باید به عنوان یک اولویت، اجرایی شود، در سال گذشته 26 مصوبه در بخش دینور که ۲۰ مصوبه آن‌ اجرایی شده است و بقیه مصوبات را پیگیری می شود.
بازوند بیان کرد: امسال ۱۲ مصوبه با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در حوزه های مختلف داشتیم که مدیران دستگاه های مختلف روند اجرایی شدن آن ها را پیگیری کنند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه حق مردم است که نقدهای خود را نسبت به عملکرد دستگاه‌های مختلف بیان کنند خاطر نشان کرد: مدیران هم باید با خوشرویی به مسائل مطرح شده توسط مردم گوش فرا دهند و پاسخگوی آن‌ها باشند.
بازوند با تاکید بر مدیران که اولویت اصلی حل مشکلات مردم باشد بیان کرد: اگر بنا به دلایلی در حوزه ای نمی‌توانند مشکلی را حل کنند حتما دلایل این موضوع را با مردم در میان بگذارند و در جایی که لازم است حتما عذرخواهی کنند.
وی عنوان کرد: رضایی نماینده مردم صحنه، هرسین و کنگاور در مجلس شورای اسلامی به شکل جدی دغدغه‌ی توسعه این مناطق را دارند و با حساسیت مسائل و مشکلات مردم‌ را پیگیری می‌کنند.
وی همچنین با اعلام اینکه چهار بانده شدن جاده سنقر به بیستون هم اکنون در دست اجراست خاطر نشان کرد: البته برنامه ریزی کرده ایم که عملیات اجرایی پروژه علاوه بر سنقر، از سمت بیستون نیز وارد فاز اجرایی شود چرا که حجم تصادفات در این مسیر زیاد است.

مشکل آب شرب مجتمع موئینه و مجتمع گیلانه نیازمند تجهیز و اعتبار

علیرضا حیدری فرماندار شهرستان صحنه در این مراسم اظهار داشت : شهرداری دینور نیازمند حمایت ویژه استاندار است که انتظار داریم در تخصیص اعتبار عمرانی و ساخت ساختمان شهرداری از طریق سازمان دهیاری و شهرداری ها و وزارت کشور نیز حمایت شود.

حیدری در بحث آبرسانی به روستاها افزود: در این خصوص مشکلاتی داریم که رفع مشکل آب شرب مجتمع موئینه و مجتمع گیلانه نیازمند تجهیز و اعتبار هستند. همچنین مشکل گاز روستای قزل دره هم یکی دیگر از مشکلات این حوزه می باشد.
فرماندار شهرستان صحنه، تاکید کرد:در بخش زیر ساختی در حوزه ارتباطی در بخش دینور دچار مشکل آنتن دهی و اینترنت هستیم که انتظار داریم این مهم به درستی و به زودی پیگیری شود.

این مسوول در ادامه گفت:در حوزه حمل و نقل جاده ای هم خواستار نگاه ویژه ای به بحث روکش آسفالت شهر میانراهان به کرگسار، آسفالت جاده بکتر به هالان به طول ۵کیلومتر و تخصیص اعتبار جهت آسفالت بیش از ۵۰ کیلومتر راه روستای را داریم.

سفر کاری استاندار کرمانشاه به شرق استان

جلسه شورای اداری شهرستان کنگاور به ریاست مهندس بازوند استاندار کرمانشاه و با حضور امام جمعه کنگاور، معاون عمرانی استاندار، نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، فرماندار شهرستان، مدیران دستگاه های اجرایی و مسوولین شهرستان برگزار شد.

استاندار کرمانشاه در نشست شورای اداری کنگاور/ تکمیل پروژه های زیربنایی و توسعه ای کنگاور با جدیت دنبال می شود

مهندس بازوند استاندار کرمانشاه در نشست شورای اداری شهرستان کنگاور که با حضور معاون عمرانی استاندار، نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین، امام جمعه کنگاور و مدیران کل دستگاه های مختلف برگزار شد؛ اظهار داشت: شهید رجایی تنها مدت کوتاهی رئیس جمهور بود و در همین مدت کوتاه به دلیل تواضع در رفتار، ساده زیستی، فروتنی و مردم داری تبدیل به یک الگوی ماندگار شده است.

وی محرومیت زدایی را یکی از دستاوردهای ارزشمند نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب در تمامی ابلاغ های مربوط به سیاست های کلی نظام، محرومیت زدایی را لحاظ می کنند.

استاندار کرمانشاه در ادامه به پیروزی‌های بزرگ دیپلماتیک کشور در چند هفته اخیر در برابر آمریکا پرداخت و گفت: آمریکا برای اولین بار در دنیا به شکل تحقیرآمیزی در شورای امنیت شکست خورد و پیشنهاد این کشور تنها دو رای آورد که دومنیکن به عنوان تنها کشور موافق آمریکا وسعتی برابر یک شهرستان کوچک دارد.

وی سیاست کشور در بحران کرونا را هوشمندانه و دور اندیشانه دانست و گفت: در بحران کرونا ایران تنها کشوری بود که با رویکرد حفظ توامان سلامت و معیشت مردم، این بحران را به خوبی مدیریت کرد.

مهندس بازوند در ادامه عنوان کرد: حجت الاسلام لروند امام جمعه کنگاور فردی بسیار دلسوز هستند و که بی ریا و دور از تظاهر به محرومین کمک می کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع واگذاری سیلوی کنگاور پرداخت و گفت: اگر مدیران شهرستان معتقدند واگذاری این سیلو به صلاح نیست، کتبا اعلام کنند تا پیگیری کنیم و مانند سیلوی کرمانشاه و سنقر، واگذاری آن متوقف شود.

وی افزود: حل مشکلات تعاونی مسکن مهر یک مطالبه جدی از سوی مردم است که تلاش می کنیم این مشکلات را پیگیری کنیم.

گفتنی است در این نشست ۲۰ مصوبه با ۲۷ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های زیربنایی، توسعه‌ای، ورزشی و آموزشی به تصویب رسید.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

194671