ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

تاییدیه صندوق‌های قابل معامله در بورس مبتنی بر اتریوم یا فرم‌های S-۱ ممکن است این هفته ارائه شوند.
فناوری‌های نوین و هوشمند امروزه بخش اعظمی از زندگی مردم را به خود اختصاص دادند که ابداع شیوه‌های جدید پرداخت یکی از مواردی است که نه تنها می‌تواند در زندگی روزمره مردم نقش مهمی ایفا کند، بلکه به کارگیری آن در مناطقی همچون کیش می‌تواند جذابیت خاصی نیز برای گردشگران داشته باشد.
پژوهشگران ایرانی در یک مطالعه جدید و با ابتکاری نوین در ترکیب داده‌های اطلاعاتی، به بررسی روش‌های شناسایی و مقابله با جرایم ارزهای دیجیتال پرداخته اند.
بیت‌کوین در معاملات اولیه آسیا به شدت سقوط کرد و بازگشت متوسطی که در آخر هفته مشاهده شد را معکوس کرد.
ارز‌های دیجیتال امروزه به یکی از مهم‌ترین اجزای بازار مالی تبدیل شده‌اند. از جمله این ارزها، همستر کامبت (Hamster) به دلیل ویژگی‌های خاص خود، توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران و معامله‌گران را به خود جلب کرده است.
پس از موفقیت نات کوین و تبدیل شدن این بازی تلگرامی به یک ارز دیجیتال، پروژه‌های جایگزین برای کاربران توسعه یافتند. کارت های بازی همستر کامبت امروز ۱۶ تیر ۱۴۰۳ چیست؟
تا قبل از راه‌اندازی توکن همستر، کاربران بازی باید تا جای ممکن سکه‌ های بیشتری بدست بیاورند. البته ناشران بازی هم برای کمک به کاربران روزانه کد مورس عرضه می کنند و از این طریق می توان یک میلیون سکه جایزه گرفت. این سکه ها به فازایش پروفیت کمک می کنند.
بازار کریپتوکارنسی یک اکوسیستم همیشه در حال تکامل است. در حالی که صرافی‌های متمرکز (CEX) مدت‌هاست بر معاملات تسلط داشته‌اند، یک چالش جدید در حال ظهور است: صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX). این صرافی ارز دیجیتال همتا به همتا به طور اساسی نحوه تعامل و معامله کاربران با دارایی‌های دیجیتال را تغییر می‌دهند.
قیمت بیت‌کوین در ماه ژوئن یک روند نزولی داشت. با این حال، با توجه به الگوهای تکنیکال و کاهش ذخایر صرافی‌ها، تحلیلگران کریپتو انتظار دارند که این روند نزولی و تثبیت قیمت بیت‌کوین به پایان برسد.
بیت‌کوین برای افزایش سود خود به بالای سطوح مقاومت ۶۳ هزار دلاری، تلاش کرد و اوج قیمت در ۶۳هزار و ۷۹۸ دلار شکل گرفت اما بعد از آن به عقب بازگشت.
قیمت بیت‌کوین در ۶۲ هزار دلار ثابت و بدون تغییر باقی مانده است.