بحث روز

وزیر خارجه سابق کشورمان و عضو ستاد مرکزی «مسعود پزشکیان» گفت: دولت پزشکیان دولت جناحی نخواهد بود بلکه دولت فراگیر ملی خواهد بود و تنها ملاک این دولت صداقت، پاک دستی و عقلانیت است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه پای کاندیدای اصلح یعنی دکتر جلیلی ایستاده‌ایم، گفت: اطمینان دارم با انتخاب آقا سعید راه حاج قاسم، راه شهدا، راه مدافعان حرم و راه مقاومت ادامه پیدا خواهد کرد.

دوستانی که گمان می‌کنند با بازی در راهبرد درگیرسازی آمریکا می‌توان تحریم‌ها را التیام بخشید لازم است اولا به ماهیت این استراتژی و کارکرد آن توجه کنند و ثانیا اهداف عملیاتی راهبرد درگیرسازی ایالات متحده نسبت به جمهوری اسلامی ایران را بازخوانی کنند.

نماینده ستاد انتخاباتی پزشکیان و سرپرست سابق وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری گفت: هر یک رای، کمک به تعالی ایران، اعتلای انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا و انقلاب بوده بر این اساس ما به انقلابی بودن جامعه خود افتخار می‌کنیم.

سعید جلیلی در مصلی تهران:

ملت ما با انقلاب، اسلام را انتخاب کرد

سعید جلیلی در گردهمایی مردم تهران در مصلّی با بیان این‌که «عده‌ای به نداشتن برنامه افتخار می‌کنند»، و راه حل آن‌ها برای مشکلات، فقط یک راه حل غلط است که در ۱۰ سال گذشته اجرا شد، گفت: ایران برای «همه» است نه عده‌ای خاص که رانت و تبعیض دارند.

در مسیر ترمیم سرمایه اجتماعی، سیاست‌ها و برنامه‌های مختلفی را می‌توان ردیف کرد از جمله اهتمام به رعایت اخلاق سیاسی در رقابت‌های انتخاباتی؛ اما شاید در کوتاه مدت ضرورت اساسی‌تر توجه به بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم باشد. در آموزه‌های مذهبی هم تاکید شده است که تنگدستی و فقر ارتباط معناداری با ایمان و اخلاق دارد یا به تعبیر مولانا « آدمی‌اول اسیر نان بود.»

رییس کمیسیون برنامه و بودجه:

مسعود پزشکیان انسانی اخلاق مدار است

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۲ دهه است که پزشکیان را می شناسد ، تاکید کرد: او انسانی اخلاق مدار است و همواره از حاشیه ها به دور بوده است.

وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر رهنمود راهبردی مقام معظم رهبری که هر رای در انتخابات رای به جمهوری اسلامی ایران و نشان دهنده اعتماد به نظام است، از آحاد مردم به ویژه رای اولی‌ها و اولیاء دانش آموزان دعوت کرد تا در انتخابات پانزدهم تیر حضوری آگاهانه و حماسی داشته و با آراء خود بار دیگر برگ زرینی در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی رقم بزنند و حماسه تشییع شهید جمهور را امتداد و استمرار دهند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه مرحله‌ی دوم انتخابات ریاست‌جمهوری خیلی مهم است، فرمودند: این‌که تصور شود کسانی که در دور اول رأی ندادند مخالف نظام هستند، برداشت کاملاً اشتباهی است.