رسانه‌های دیگر

ماجرا این است که بخش زیبای کار ملی‌پوشان ایرانی در همین جام دیده نشد. بازیکنان تیم ملی از قبل تصمیم گرفته بودند اگر به دور دوم جام جهانی رفتند، هرچه پاداش می‌گیرند را به مؤسسه‌های خیریه اهدا کنند، ولی این مورد محقق نشد تا نیت خیر بازیکنان تیم ملی به ظاهر عملی نشود. اینجا، ولی اتفاق تازه‌تری رخ داده که واقعا قابل تحسین است.
سیدابراهیم رئیسی گفت:  پنج دی ماه هم لایحه بودجه تقدیم مجلس شد. دوبخشی‌ شدن بودجه منجر به این شد که بخش تبصره و احکام قبلاً ارسال شود و با دومرحله‌ای شدن تصویب و تدوین بودجه طبیعتاً بخش مربوط به جداول را امروز به مجلس تقدیم می‌کنیم.

مزاحمان اورژانس تهران حتی برای انتخاب همسر با 115 تماس می گیرند؛

شوخی‌های مرگبار!

-الو اورژانس؟
-راهنمای 248 هستم. چه کمکی می‌تونم به شما بکنم؟
راستش، چند وقتی هست تصمیم به ازدواج گرفته‌م، اما هر چی می‌گردم دختر مناسب پیدا نمی‌کنم. شما کسی رو سراغ ندارین؟
تناقضات افزایش حقوق 20 درصدی و تورم 50 درصدی در سال آینده؛

معمای شکاف 30درصدی!

کاهش منابع درآمد دولت، افزایش تورم، خط فقر حداقل 18 میلیون تومانی از جمله پارامترهای تعیین کننده در حداقل حقوق‌ سال بعد است که به گفته کارشناسان شرایط دشواری را برای دولت در سال آینده با توجه به موانع و مشکلات پیش‌رو ترسیم کرده است.
بعد از اعلام دستگاه امنیتی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تروریستی بودن شبکه اینترنشنال، برخی کارمندان این شبکه که تصویر آنها پخش شده، به‌دلیل احساس ناامنی خواستار تدابیری برای تأمین امنیت خود شده‌اند و برخی دیگر با مسئولان و افراد پشت‌پرده این شبکه تروریستی درگیر شده‌اند.
روحانی: مجلس مقصر است

آغاز ماراتن روحانی و رئیسی

ماراتن روحانی و رئیسی آغاز شده است. ابراهیم رئیسی، حسن روحانی را به بودجه‌ریزی همراه با کسری متهم کرده است. اقدامی که عملا دست دولت سیزدهم را بست و میوه تورم را در سبد اقدامات وی گذاشت.
نرخ تثبیتی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی برای ارز سامانه نیما حالا به محل تقابل دولت و مجلس تبدیل شده است.
اخیرا نشریه شارلی ابدو که پیش از این از طریق انتشار کاریکاتور پیامبر اسلام(ص) باعث بدنامی خود و فرانسه نزد مسلمانان شده بود، دست به انتشار کاریکاتورهایی از رهبر ایران زده است.
اخیرا دیده شده متن‌هایی در جهت تخریب یا تبلیغ یک جریان سیاسی یا یک واقعه در فضای مجازی می‌چرخد. متن طوری تنظیم شده است که کسی در نگاه اول، شکی به آن نمی‌کند؛ مخصوصا اگر نام یک رسانه شناخته‌شده هم پای آن مطلب باشد.
نامه اعتراضی شهید سلیمانی و برجام 2 و 3 را که یادتان نرفته است؟

حمله کیهان به روحانی اصلاح طلب

عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون در ادبیاتی مغالطه‌آمیز گفت: سردار سلیمانی به طور جدی پایبند به اصل عدم ورود نظامی‌ها به عرصه سیاست بود اما عده‌ای از هم‌ لباسان سردار سلیمانی راه او را فراموش کرده‌اند و فقط به فکر خودی و غیرخودی ‌سازی هستند.
دیروز خبری درباره پخش مجموعه پویانمایی «نام‌ها» به کارگردانی رضا میرکریمی منتشر شد. این اثر در 4 اپیزود، برشی از زندگی 4 شهید مشهور دفاع مقدس یعنی شهید عباس دوران، شهید مهدی باکری، شهید مصطفی چمران و شهید حسن باقری را به تصویر کشیده است.
گاهی وسایل آزمایشگاهی قاچاق و تقلبی تاثیر زیادی در نتیجه آزمایش می‌گذارند. به طور مثال، آمار تشخیص بارداری مرد‌ها در آزمایشگاه‌ها گواه این نکته است.