رسانه‌های دیگر

روزنامه فرهیختگان درباره اظهارات ابوالقاسم طالبی کارگردان سینما در برنامه هفت نوشت: سریال تحقیر زنان به بهانه برداشتن حجاب با اظهارات ابوالقاسم طالبی در برنامه «هفت» از آنتن زنده صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، وارد مرحله جدیدی شده است.
روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت: در یک نگاه کلی در دوره ریاست جمهوری حسن روحانی، یکی از بدترین تورم‌های چند دهه گذشته، رکورد منفی رشد اقتصادی، افزایش بی‌سابقه فاصله طبقاتی، ضریب جینی و کاهش چشمگیر درآمد سرانه را برجا گذاشت.

روزنامه کیهان در مطلبی خواهان بررسی صلاحیت خریداران اموال دولت شد و نوشت:مدعیان اصلاح‌طلبی در حالی علیه طرح مولدسازی املاک و دارایی‌های دولت جنجال می‌کنند که به هنگام تصدی دولت، کارنامه‌ای فاجعه‌بار در زمینه واگذاری شرکت‌های دولتی و همچنین تحمیل کسری بودجه بی‌سابقه به دولت رئیسی برجای گذاشتند.
از مقطع پیروزی انقلاب اسلامی و با فرار عده‌ای از سلبریتی‌ها به خارج از کشور، گروه‌های اپوزیسیون و مخالف با جمهوری اسلامی سعی کردند با استفاده از نیروهای نفوذی سیاسی و صدالبته با کمک کانون‌های فرهنگی و هنری خارج از کشور، آتش مخالفت و دشمنی با نظام جدید را در ایران همچنان زنده نگه دارند.
بر اساس آخرین آماری که معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ارائه کرده، زنان ۱۷ درصد از سهام شرکتهای دانش بنیان را در اختیار دارند و حوزه دارو و فرآورده‌های تشخیص و درمان بیشترین هیأت عاملان زن را به خود اختصاص داده است.

شورای رقابت در حالی دستورالعمل تنظیم بازار خودروی سواری را اعلام کرد که طبق این دستورالعمل، بازار تمامی خودروها اعم از داخلی، مونتاژی و وارداتی، انحصاری تشخیص داده شده و مشمول قیمت‌گذاری است. شورای رقابت در این دستورالعمل برخلاف گذشته فرمولی برای قیمت‌گذاری ارائه نکرده و تنها به رتبه‌بندی خودروها برای تعیین قیمت پرداخته است. مبنای تنظیم قیمت خودرو نیز ضوابط قیمت‌گذاری مصوب هیات تعیین و تثبیت قیمت‌ها است که توسط سازمان حمایت محاسبه می‌شود.
کیهان بعد از عدم حضور کیومرث پوراحمد در اکران فیلمش در جشنواره فجر نوشت:از پور احمد، خاطرات «قصه‌های مجید» و فیلم‌هایی مانند «عینک» و «آلبوم تمبر» و حتی سریال «سرنخ» در ذهنمان باقی مانده اما به نظر می‌آید آن پوراحمد بعد از دو فیلمفارسی «گل یخ» و «نوک برج» (به جز فیلم «اتوبوس شب») بدجوری در سرازیری قرار گرفت به طوری که با فیلم‌های «کفش‌هایم کو؟» و «50 قدم آخر» و «تیغ و ترمه»، فاتحه سینمایش را خواند.

هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران اواخر هفته گذشته و به‌طور مشخص روزهای چهارشنبه و پنجشنبه برگزار شد که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بدون گل مقابل آلومینیوم اراک متوقف شد تا صدر جدول را از هم از دست بدهد.
۴۵ دقیقه مشاور روانشناسی حدود ۲۵۰ هزار تومان تمام می‌شود البته برخی از روانشناسان به دلیل اینکه متقاضی زیادی برای استفاده از خدمات کلینیکشان دارند قیمت‌های بسیار بیشتری را برای هزینه مشاوره تعیین کرده‌اند تا جایی که گاهی قیمت هر جلسه مشاوره ۴۵ دقیقه‌ای به «۶۰۰ هزار تومان» هم می‌رسد.
افشای شرط گذاری روحانی برای دیدار با ترامپ؛

امضای طلایی ترامپ چه بود؟

گذشت زمان همواره شرایط را تغییر می‌دهد. حتی برای افرادی که در پس حوادث مختلف نمی‌توانند آنچه را که به دنبال آن بودند را به دست آورند. حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق ایران آمده بود تا ایرانی سربلند را به نمایش بگذارد. موفق هم شد هم تورم را کاهش داد و هم اینکه تهران با غرب بر سر مسائل هسته‌ای توافق کرد و مردم نیز به صورت نسبی از آن دولت رضایت داشتند. به طوری که روحانی مجدد رئیس‌جمهور شد اما ترامپ یکباره بازی را برای او برهم زد و از برجام خارج شد.
درست روز بعد از اینکه «مرتضی آقاتهرانی»، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس و البته رییس شورای مرکزی جبهه پایداری مدعی شد که طرح معروف صیانت در مراحل پایانی بررسی در مجلس است، وزیر ارتباطات هم در حاشیه نشست هفتگی هیات دولت هم از مجرای قانونی فیلتر تلگرام و اینستاگرام در وضعیت فعلی کشور گفته است که مصوبه فیلتر شدن اینستاگرام و تلگرام ربطی به وزارت ارتباطات یا حتی دولت ندارد،
17 ماه از روی کارآمدن دولت سیزدهم می‏‌گذرد و همه زیرمجموعه‏‌های دولت در حوزه‏‌های مختلف عملکردهای مشخصی گاهی موفق و ناموفق از خود برجای گذاشته‏‌اند.
هر ایرانی که عاشق فوتبال و حواشی مرتبط با آن است، طبیعی است که دوست داشته باشد بداند در اردوی تیم ملی در جام‌جهانی قطر چه گذشت که شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی‌زادگان به نیمکت چسبیدند.