رسانه‌های دیگر

روزنامه کیهان با اشاره به حضور سید محمد خاتمی در مراسم ترحیم آیت الله حسن صانعی به انتقاد تند از تفسیر رسانه ای عکس هم‌نشیی خاتمی با چهره های سیاسی اصولگرا پرداخت
ماجراها و کشمکش‌های پایداری‌چی‌ها و قالیبافی‌ها تا انتخابات مجلس دوازدهم در اسفندماه و احتمالا بعد از آن هم ادامه خواهد داشت. خصوصا اینکه نمایندگان طیف قالیباف، تحرکات دولتی‌ها در زمینه انتخابات را در راستای «دخالت سازمان‌یافته» قوه مجریه در انتخابات پیش‌رو می‌دانند.
طبق مدارک موجود، حسین رونقی طی پروژه‌ای کثیف و دروغین، با سوءاستفاده از اعتماد دیگران از طریق حساب‌های خانواده و نزدیکانش، حداقل ۳ میلیارد تومان پول دریافت کرده است.
در پی مصاحبه مدیر مسئول کیهان با خبرگزاری فارس که با عنوان «توصیه‌ای برادرانه به خانم خزعلی» منتشر شده بود، روابط عمومی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری جوابیه‌ای منتشر و حسین شریعتمداری نیز توضیحاتی ارائه کرد.
ایرنا نوشت: در لایحه حجاب تنظیم شده توسط مرکز پژوهش‌های مجلس که اکنون در کمیسیون قضایی در حال بررسی است برای مجازات سلبریتی‌های هنجارشکن موارد متعددی مانند جزای نقدی تا ۱۰ درصد کل دارایی و تا ۱۵ سال محرومیت از فعالیت شغلی در نظر گرفته شده است. براین اساس اگر کل دارایی یک سلبریتی هنجار شکن یا مروج ولنگاری ۱۰۰ میلیارد تومان باشد تا ۱۰ درصد آن یعنی ۱۰ میلیارد تومان به عنوان جریمه خودکار از حساب سلبریتی خاطی کسر می‌شود.
علی اکبر صالحی، رئیس سابق سازمان انرژی اتمی گفته که با توجه به مجموعه شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی فرصت خوب و مناسبی است که یک گفت‌و‌گوی همه‌جانبه سیاسی با غرب اعم از اروپا و آمریکا داشته باشیم.
جماران به نقل از عبدالحسین خسروپناه نوشت:« در دنیا و در همه کشورها مثل آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، ژاپن، کره جنوبی و چین از فیلترینگ استفاده می‌کنند و هیچ کشوری در دنیا سراغ نداریم که از فیلترینگ استفاده نکند.»
فائزه از بنیانگذاران حزب کارگزاران و دختر مرحوم هاشمی رفسنجانی است و برای کارگزاران سخت است که در این سطح، از خط محافظه‌کاری عبور کند. اما او عضو شورای مرکزی حزب هم است و تا چه زمانی می‌توان این روال کج‌دار و مریز را در موردش ادامه داد؟
اکنون و در شرایطی که مواجهه افراد با مقوله حجاب، بیشتر از آنکه برخاسته از فرهنگ و علقه‌های اعتقادی شخصی باشد، به نمودی کژ برای ابراز عقاید سیاسی تبدیل شده ، اظهارنظرهای معوج پیرامون پوشش، بر گسترش ناهنجاری‌ها می‌افزاید.
اصلاح‌طلبان از دوم‌خرداد سال 1376 بدین‌سو مبنای نظری هماورد خود با رقیب را براساس دوگانه‌هایی نظیر دموکراسی و اقتدارگرایی، مشروعیت مردمی و مشروعیت دینی، جامعه مدنی و جامعه توده‌ای و... شکل داده‌اند.
مهدی تاج این روزها کار کردن را کنار گذاشته و فقط حرف می‌زند. فرقی هم نمی‌کند کجا باشد. او یا از تریبون برنامه‌های من‌درآوردی فدراسیون فوتبال استفاده می‌کند یا منتظر می‌ماند تا بعد از این برنامه‌های بی‌فایده در جمع خبرنگاران حرف بزند، یا اینکه در اقدامی جالب توجه هر دو را با هم انتخاب می‌کند، یعنی هم سخنرانی می‌کند و هم در جمع خبرنگاران حرف می‌زند.