پیامک‌های مناسبتی

مهمترین اخبار

ارسال متن تبریک به وسیله متن، پیام، عکس تبریک، اس ام اس، استوری، پیامک، مسیج و شعر در بین محبان حضرت ابوالفضل العباس (ع) در چهارم شعبان برابر با چهارشنبه، ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ مرسوم است.
پیام تبریک فرارسیدن دهه فجر و ورود امام خمینی (ره) به ایران با اس ام اس، مسیج، پیامک، عکس، استوری، پست اینستاگرام، متن انقلابی، متن رسمی و عکس نوشته در بهمن ارسال می شود.
گفته شده است که اولین پنجشنبه از ماه رجب متعلق به شب آرزوها یا همان لیله الرغائب میباشد. روایت است که نزول ملائکه در این شب بخاطر برآورده ساختن حاجتهای تمام مومنان و کسانی که به درگاه خدا پناه برده اند می باشد. در این شب عزیز نیایش و شب بیداری فضیلت بسیار زیادی دارد و به دنبال آن دستیابی به نعمات با ارزش پروردگار بزرگ جهانیان میسر می شود.
ارسال متن تبریک به وسیله پیام، اس ام اس، عکس، متن، مسیج، پیامک، استوری و شعر در اول رجب مصادف با ۲۳ دی ۱۴۰۲ و میلاد امام محمد باقر(ع) مرسوم است.
ارسال پیامک، متن، شعر، عکس نوشته، اس ام اس، وضعیت واتساپ، استاتوس، پست و کپشن اینستاگرام، استوری و مسیج برای گرامی داشتن مقام مادران در ۱۳ دی ۱۴۰۲ مصادف با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر متداول است.
شروع سال نو میلادی ۲۰۲۴ در تقویم شمسی برابر با ۱۱ دی ۱۴۰۲ است. علت تفاوت تاریخ کریسمس با سال نو میلادی و تاریخچه استفاده از بابانوئل و درخت کریسمس همچنین دانستن نام ماه‌های تقویم میلادی از جمله مباحث مورد علاقه مردم جامعه است که در این مطلب به آن پرداخته شده است.
ارسال متن تبریک شب یلدا به وسیله پیامک، عکس نوشته، اس ام اس، عکس، شعر، دلنوشته، مسیج، استوری، متن کوتاه، وضعیت و پست اینستاگرام در بلندترین شب سال برابر با سی ام آذر ماه مرسوم است.
مدینه در دهان شب فرو رفته است، مسلمانان همه خفته‌اند. سکوت مرموز شب گوش به گفت‌وگوی آرام علی دارد. و علی که سخت تنها مانده است، هم در شهر و هم در خانه، بی‌پیغمبر، بی‌فاطمه، همچون کوهی از درد، بر سر خاک فاطمه نشسته است.