آسیا

باید دید مذاکرات در وین تا چه میزان از نوع رویکرد روس‌ها پیروی خواهد کرد و در آستانه توافق روس‌ها چه تحرکاتی از خود نشان خواهند داد.
ستاد مشترک ارتش روسیه از ساعت ۱۰ صبح امروز و با اهداف بشردوستانه در پنج شهر چرنهیف، خارکیف، کی‌یف، ماریوپل و سومی آتش بس اعلام کرد.

بعضی افراد که تصور می‌کنند راه ابراز مخالفت با آمریکا و رژیم صهیونیستی اینست که از روسیه حمایت و اقدامات رئیس‌جمهور آن را توجیه کنند.
می‌توان گفت بن بست سیاست‌های آمریکا در غرب آسیا و اطراف روسیه باعث شد که در نهایت جریان‌های روس گرا بتوانند مجدداً قدرت را به دست آورند، این یعنی شکست پروژه انقلاب رنگی برای آمریکایی‌ها.
رئیس جمهور اوکراین گفت: مدت ها پیش پس از اینکه متوجه شدیم ناتو آمادگی پذیرش اوکراین را ندارد، علاقه خود را به این موضوع از دست دادم. این ائتلاف از تضادها و رویارویی با روسیه می ترسد.
ناگهان «سرگئی‌لاورف» فرسنگ‌ها دور از وین، سنگی را در مسیر به سختی هموار شده مذاکرات نزدیک به توافق میان ایران و طرف‌هایش پرتاب کرد.
علی باقری کنی در سه ماه گذشته حضور و نمایش رسانه‌ای بسیار اندکی داشته و صبر و متانت مثال‌زدنی در برابر انتقادات شدید، به خرج داده است.
نوه خروشچف از رهبران اسبق اتحاد جماهیر شوروی، ولادیمیر پوتین را دیکتاتوری توصیف می‌کند که با واقعیت بیگانه است.
مذاکرات وین در حالی روزهای مهم خود را پشت‌سر می‌گذارد که با وجود پیشرفت قابل توجه مذاکرات، هنوز موضوعات مهمی باقی‌مانده و توافق نهایی هنوز حاصل نشده است و زمان قطعی برای آن وجود ندارد. دستیابی به توافق نهایی، تنها با اتخاذ تصمیمات سیاسی لازم توسط طرف‌های غربی در دسترس است.