آسیا

در پی جنایت هولناک اخیر صهیونیست‌ها در اردوگاه آوارگان در شهر رفح، منابع صهیونیستی از تکاپوی گسترده شورای امنیت داخلی این رژیم در ممانعت از قرار گرفتن نام این رژیم در لیست سیاه سازمان ملل در پی هدف قرار دادن کودکان بی‌گناه در غزه خبر دادند.
مجمع جهانی بیداری اسلامی اعلام کرد: حمله اخیر جنگنده‌های صهیونیستی به محل اسکان آوارگان فلسطینی در رفح و زنده زنده سوختن زنان و کودکان نشان می‌دهد مواضع بین‌المللی برای توقف تجاوز به غزه کارساز نیست، بنابراین ضرورت دارد مکانیسم‌های عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم نژادپرست صهیونیستی در غزه و رفح را به کار گرفته شود.

شورای اتحادیه اروپا در اقدامی خصمانه در بیانیه‌ای اعلام کرد که اقدامات محدودکننده اعمال‌ شده علیه سوریه ‌تا ژوئن ۲۰۲۵ تمدید خواهند شد.

وزیر کشور عراق به دعوت فرمانده کل انتظامی وارد فرودگاه مهرآباد شد و از سوی جانشین فراجا مورد استقبال قرار گرفت.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه از قصد خود درباره بمباران رفح گفت و مدعی شد تل‌آویو قصد داشت نیروهای حماس را در شهر رفح هدف قرار دهد که ناخواسته غیرنظامیان حاضر در منطقه مورد هدف قرار گرفتند.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه با اشاره به پیشنهاد غرب برای دادن چراغ سبز به اوکراین برای یورش به مسکو، اعلام کرد که ناتو باید بداند که با چه چیزی بازی می‌کند.