اخبار داغ فضای مجازی

با صفحه اخبار داغ فضای مجازی از تمام رویدادهای داغ که در شبکه های اجتماعی نقل محافل است باخبر شوید.

مادری که ۱۰ نوزاد به دنیا آورده در نهایت شناسایی شد، پس از آنکه تلاش های زیادی برای پیدا کردن او در آفریقای جنوبی صورت گرفت. تبوهو تسوتتسی می گوید که همسرش گوسیامه تامارا سیتهول روز هشتم ژوئن در بیمارستانی در پرتوریا، گاوتنگ، ۱۰ قلو به دنیا آورده است.
بعد از اینکه اهالی دهکده ای در پاکستان متوجه حضور یک پلنگ که آخر شبها به دهکده می آمد شدند، به محیط بانان آن منطقه خبر می دهند.

طی روز‌های اخیر عکسی از جنیفر لارنس هنرپیشه هالیوود در فضای مجازی دست به دست می‌شود که تغییرات ظاهری و اضافه وزن او در مدت قرنطینه مورد توجه کاربران قرار گرفته و واکنش‌های زیادی را در پی داشته است. همین موضوع را بهانه کردیم تا در این مطلب به تغییرات ظاهری و اعتماد به نفس در چاقی بپردازیم.
بازتاب انتخابات ۱۴۰۰ در شبکه‌های اجتماعی؛

توجه به انتقاد روحانی از تخریب دولت در مناظرات

داده کاوی‌ها نشان می‌دهد؛ انتقاد رئیس جمهوری، وزیر بهداشت و فرمانده انتظامی تهران بزرگ از برخی سخنان و ادعاهای نامزدها در خصوص عملکرد دولت، ویروس کرونا و گشت ارشاد در میان پست‌های پربازدید شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.
دختر ۱۹ ساله‌ای که در برف و سرما کاملا یخ زده بود، به طرز عجیب و معجزه آسایی زنده شد و حالا صحیح و سالم در کنار خانواده اش زندگی می‌کند.
هنگامی که در اطراف قبرستان «پرَ لاشز» در پاریس که شامل گور بسیاری از افراد مشهور مانند خواننده آمریکایی جیم‌موریسون است، قدم می‌زنید، ممکن است با قبری روبرو شوید که با سیب زمینی پوشانده شده و روی آن کلمات زیر نوشته شده است: Merci Pour Les Frites: تشکر از شما برای سیب زمینی سرخ کرده.