این زن مدعی است که سگش با او حرف زده!

هر کسی که سگ دارد، آرزو می کند که بتواند ذهن حیوان خانگی خود را بخواند و دقیقا بداند که به چه چیزی فکر می کند. یک زن راز برقراری ارتباط با سگ خود را پیدا کرده است و می گوید که دیگران هم به راحتی می توانند به سگ خود، حرف زدن را یاد دهند. الکسیس دیوین، به پودل خود که نامش بانی است، آموزش داده است تا با او صحبت کند. این سگ باهوش از تعریف کردن رویاهایش گرفته تا درخواست بازی و هشدار دادن به الکسیس در صورت بروز مشکلی، می تواند تقریباً هر چیزی را بگوید.
تصویر این زن مدعی است که سگش با او حرف زده!

به گزارش سایت خبری پرسون، الکسیس می گوید: «در سه سال گذشته، آنها توانسته اند چیزهای بسیار شگفت انگیزی را با هم در میان بگذارند. او می‌تواند درباره افراد و حیواناتی که در آنجا حضور ندارند بپرسد و البته می تواند به سادگی درخواست نوازش یا بازی کند.» به طور باورنکردنی، الکسیس به بانی یاد داده است که چگونه با استفاده از یک کیبورد مخصوص با تقریبا ۱۰۰ دکمه با او صحبت کند.چگونه یک سگ باهوش با صاحب خود حرف می زند؟این سگ باهوش به سادگی یک دکمه را فشار می دهد تا علاقه، دوست نداشتن و هر احساس دیگر خود را نشان دهد یا حتی اطلاع دهد که سؤالی دارد.
الکسیس، که به عنوان یک طراح هنری در سیاتل، ایالات متحده کار می کند، توضیح داد: «من از لحظه ای که بانی را در هشت هفتگی به خانه آوردیم، از دکمه ها استفاده می کردم. هدف من همیشه برقراری ارتباط با او از راه های مختلف بوده است تا نزدیک ترین رابطه ممکن را شکل دهم.چگونه یک سگ باهوش با صاحب خود حرف می زند؟الکسیس، بانی را بسیار باهوش، کاملا حساس و شیرین توصیف می کند. بانی به شدت به نزدیکان خود وابسته است و نسبت به دیگران نسبتاً مضطرب می شود.
صاحب این سگ فوق العاده توضیح می دهد که ارتباط با دکمه ها از صاحبی به صاحب دیگر متفاوت است، اما اساس آن اعتماد است. الکسیس در ادامه می گوید: «نیاز است درک کاملی از ارتباطات درونی، علاقه ها و بی میلی های زبان آموز خود داشته باشید. باید کلماتی را انتخاب کنید که مختص رابطه شما و علایق آنها باشد. اما برای اینکه سگ شما بتواند با شما صحبت کند، باید به طور منظم با آنها صحبت کنید. تکرار مکرر کلماتی که قرار است به کار برند، به آنها کمک می کند تا تداعی ایجاد شود».چگونه یک سگ باهوش با صاحب خود حرف می زند؟

چگونه یک سگ باهوش با صاحب خود حرف می زند؟

چگونه یک سگ باهوش با صاحب خود حرف می زند؟الکسیس کار چشمگیر بانی را در تیک تاک به اشتراک می گذارد. آنها بیش از هشت میلیون دنبال کننده در سراسر جهان را جذب کرده اند. آن دو از سیستم HexTile FluentPet برای برقراری ارتباط منظم استفاده می‌کنند و الکسیس می‌گوید راز به موفقیت این تکنیک صبر و تمرین زیاد است.

411103