افشاگری رابطه پیکه با پیشخدمت یک کلاب‌

نشریه مارکا در گزارشی پشت پرده حواشی جدید جرارد پیکه را افشا کرد.
تصویر افشاگری رابطه پیکه با پیشخدمت یک کلاب‌

به گزارش سایت خبری پرسون، کلارا پیشخدمت یکی از کلاب‌هایی بود که پیکه با ریکی پویگ و سایر هم تیمی‌های خود به آنجا می‌رفت و در آن زمان شایعات جدایی او از شکیرا هم وجود داشت اما چیزی که ما نمی‌دانستیم این بود که این رابطه قبلاً تمام شده بود و آنها جدا زندگی می کردند.

در هفته‌های اخیر شایعات مختلفی در خصوص ارتباط جرارد پیکه با کلارا چیا مارتی منتشر شده بود. این شایعات ابتدای هفته با حضور آن‌ها کنار هم در کنسرت دنی مارتین به واضح‌ترین شکل ممکن تایید شد و حالا خیلی‌ها معتقدند ارتباط آن‌ها پیش از 4 ژوئن یعنی تاریخ جدایی پیکه و شکیرا آغاز شده است.

ابتدا گفته شد که کلارا کارمند یکی از شرکت‌های پیکه است و همین موضوع عامل آشنایی آن‌ها بوده ولی وب‌سایت Vanitatis به تازگی حقایق جدیدی را در این زمینه فاش کرده است.

این منبع می گوید:« کلارا پیشخدمت یکی از کلاب‌هایی بود که پیکه با ریکی پویگ و سایر هم تیمی‌های خود به آنجا می‌رفت و در آن زمان شایعات جدایی او از شکیرا هم وجود داشت اما چیزی که ما نمی‌دانستیم این بود که این رابطه قبلاً تمام شده بود و آنها جدا زندگی می کردند.»

به گفته این منبع، به نظر می‌رسد که هم تیمی پیکه در بارسلونا یعنی ریکی پویگ، یکی از دلایل با هم بودن پیکه و کلارا باشد:« ریکی، خواهرش کارلوتا و نامزدش جما ایگلسیاس همگی بخشی از اکیپ دوستان صمیمی کلارا هستند. یکی از دلایلی که آنها به این مکان رفتند این بود که کلارا احساس همراهی بیشتری داشته و علاوه بر این حریم خصوصی آن‌ها هم در این کلاب حفظ می‌شد.»

کلارا چیا 23 سال سن دارد و اصالتا اهل بارسلونا است. او در واقع کارمند شرکت Kosmos است که توسط پیکه اداره می شود. او دانشجوی روابط عمومی است و اطرافیان مدافع بارسلونا او را از قبل می شناختند. در واقع پیکه پیش از این او را به والدین و فرزندانش معرفی کرده بود.

در این بین که شکیرا از دیده شدن آنها در انظار عمومی بسیار عصبانی است زیرا آنها توافق کرده بودند که تا یک سال هیچ‌کدام از آن‌ها با ارتباط خود با فرد جدیدی را علنی نکنند.

منبع: خبرآنلاین

412686