اخبار داغ فضای مجازی

با صفحه اخبار داغ فضای مجازی از تمام رویدادهای داغ که در شبکه های اجتماعی نقل محافل است باخبر شوید.

در مراسمات عزاداری محرم امسال تصویری از شخصی به نام امین محمودپور ثالث منتشر شد که شباهت عجیب و غریبی به جانی دپ، بازیگر مشهور هالیوودی دارد.

امیر تتلو، خواننده‌ای که این روزها مورد علاقه بسیاری از آدم‌هاست، سریال یاغی را مورد تمسخر قرار داده است.

کامنت ثروتمندترین بازیگر زن جهان زیر پست محمدرضا گلزار جنجالی شد!

شایعه ازدواج آقای سوپراستار!

کامنت پاریس هیلتون ثروتمندترین دختر جهان زیر پست محمدرضا گلزار در اینستاگرام به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شده است.

فراخوان برای تجمع اعتراضی در ترکیه

تتلو ایران را تهدید کرد

امیر تتلو با انتشار متنی که در شبکه‌های اجتماعی بازتاب داشته، سفارت ایران در استانبول ترکیه را تهدید به نابودی کرده است.
طریقه راه رفتن ولادیمیر پوتین حین پایین آمدن از پله های هواپیما و راه رفتن روی فرش قرمز طی سفر به ایران و فرودگاه مهرآباد بار دیگر خبرساز شده است.
آیا مازیار سابقه شهره را حذف می کند؟!

تغییر جنسیت شهره لرستانی صدا و سیما را به چالش کشاند

روزنامه فرهیختگان به بهانه تغییر جنسیت شهره لرستانی، بازیگر سینما و تلویزیون و تغییر نام وی به «مازیار لرستانی» به احتمال آرشیو فیلم‌های «شهره لرستانی» واکنش نشان داده است.
سخنان جنیفر لوپز خواننده، بازیگر و رقصنده آمریکایی را در مورد حمله پانیک که به دلیل کار زیاد و خستگی به او دست داده بود بخوانید.
ویدیو اعترافات یک دختر جوان در اینستاگرام درباره تجاوز امیرتتلو به دختر بچه ۱۴ ساله ای را که در فضای مجازی منتشر شده است ببینید.
ابراهیم تاتلیسس، خواننده مشهور ترکیه، چندی پیش علیه پسر بزرگش، احمد تاتلیسس، سخنان سنگین و تکان دهنده ای بیان کرد. به گفته او، پسرش به او خیانت کرده و درست در روزی که مورد حمله مسلحانه قرار گرفته و به او تیراندازی شده، احمد به شرکت رفته و گاو صندوق شرکت را خالی کرده است!