اخبار داغ فضای مجازی

با صفحه اخبار داغ فضای مجازی از تمام رویدادهای داغ که در شبکه های اجتماعی نقل محافل است باخبر شوید.

انتشار تصاویری جدید از چهره هما خاکپاش بازیگر زن پیشکسوت و مشهور سینما و تلویزیون ایران و تغییرات ظاهری او به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شد.
انتشار تصویری از اکبر عبدی بازیگر طناز مشهور سینما و تلویزیون ایران در کنار معین اصفهانی خواننده لس آنجلسی و مقیم آمریکا به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شده است.

حواشی مربوط به پایان زندگی مشترک جرارد پیکه و شکیرا هنوز ادامه دارد و مدافع بارسلونا پس از 12 سال زندگی در کنار خواننده آمریکایی از او جدا شد اما دو فرزندی که حاصل این زندگی بود، باعث ادامه‌دار شدن حواشی مربوط به این جدایی پرسروصدا شد.
حمله روزنامه اصولگرا به «علی کریمی»؛

از یک سلبریتی کم‌اطلاع نباید انتظار چندانی داشت

روزنامه جوان با اشاره به حواشی ایجاد شده در باره پست علی کریمی در باره نذری نوشت: پدیده موضع‌گیری‌های چهره‌های هنری یا ورزشی (که سلبریتی نیز خوانده می‌شوند) در مسائل مرتبط یا غیرمرتبط هر از چندگاهی در جامعه چالش می‌آفریند.
هر کسی که سگ دارد، آرزو می کند که بتواند ذهن حیوان خانگی خود را بخواند و دقیقا بداند که به چه چیزی فکر می کند. یک زن راز برقراری ارتباط با سگ خود را پیدا کرده است و می گوید که دیگران هم به راحتی می توانند به سگ خود، حرف زدن را یاد دهند. الکسیس دیوین، به پودل خود که نامش بانی است، آموزش داده است تا با او صحبت کند. این سگ باهوش از تعریف کردن رویاهایش گرفته تا درخواست بازی و هشدار دادن به الکسیس در صورت بروز مشکلی، می تواند تقریباً هر چیزی را بگوید.
سحر قریشی بازیگر زن مشهور سینمای ایران چند ماه پیش با امیر تتلو خواننده زیر زمینی ازدواج کرده بود اما امروز گویا پس از قهر و آشتی های مجازی فراوان، به نظر می رسد این بار بجث جدایی جدی باشد.