تحلیل تکنیکال اتریوم/ دوشنبه 21 شهریور

شبکه اتریوم ظرف چند روز آینده شاهد رویداد تاریخی Merge خواهد بود، بنابراین دارندگان این ارز منتظر تاثیر گسترده آن بر این بلاکچین و قیمت رمزارز بومی آن هستند.
تصویر تحلیل تکنیکال اتریوم/ دوشنبه 21 شهریور

به گزارش سایت خبری پرسون، پرستون ون لون (Preston Van Loon) از توسعه دهندگان اتریوم، تایید کرد که تغییر در مکانیسم اجماع می تواند قیمت اتریوم را بالاتر ببرد. به علاوه تغییر از پروتکل اثبات کار به اثبات سهام می تواند مصرف انرژی در این شبکه را تا 99.95٪ کاهش دهد. به بیان دیگر، تیم توسعه دهنده امیدوار هستند این تغییر در بلندمدت، امنیت شبکه و کارمزد تراکنش ها را کاهش داده و در نتیجه اتریوم را به بلاکچین ترجیحی برای توسعه دهندگان تبدیل کند.

در روزهای منتهی به ادغام، جریان سرمایه در شبکه اتریوم کاهش یافته است. صرف نظر از کاهش ارزش کل قفل شده و کاهش جریان سرمایه از سوی سرمایه گذاران و موسسات، دیدگاه تحلیلگران نسبت به اتریوم همچنان مثبت است.
hjv - تحلیل تکنیکال اتریوم؛ دوشنبه 21 شهریور
تحلیلگران هدف 2000 دلاری را برای اتریوم تعیین کردند
تحلیلگران با اشاره به چشم انداز صعودی اتریوم، هدف 2000 دلاری را برای قیمت آن تعیین کردند. این آلتکوین روند بهبود خود را از رکود اخیر آغاز کرد و به سطح 1765 دلار رسید. در نمودار ساعتی جفت ارز ETH/USD می بینیم که قیمت در محدوده حمایتی 1730 دلار و پایین تر از میانگین متحرک ساده 100 در نوسان است.
اولین مانع در مسیر صعود اتر در حدود 1760 دلار سر راه خریداران قرار دارد. شکست این سطح مقاومتی قیمت را سمت 1800 دلار سوق خواهد داد. ولی اگر اتریوم نتواند موقعیت فعلی خود را حفظ کند، به سمت حمایت 1700 دلاری و سپس تراز 1650 دلار سقوط می کند. ادامه روند نزولی، قیمت را به سمت سطوح 1610 و حتی 1540 دلار هدایت می کند.
اندیکاتورهای تکنیکال
MACD ساعتی برای جفت ارز ETH/USD به سمت منطقه نزولی مومنتوم خود را از دست می دهد.
RSI ساعتی برای جفت ارز ETH/USD اکنون پایین تر از سطح 50 است.
حمایت اصلی: 1700 دلار
مقاومت اصلی: 1800 دلار

416071