ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

سال آینده مجرمان سایبری برای شکار کاربران ناآگاه در دنیای مجازی به متاورس هجوم خواهند آورد. به گفته کارشناسان امنیت کسپرسکی، بخش متاورس می‌تواند به یک هدف بزرگ برای بدافزارها، حملات باج‌افزاری و فیشینگ تبدیل شود.
در حالی که قانون‌گذاران ایالات متحده در تلاش برای ایجاد یک چارچوب نظارتی برای ارزهای دیجیتال با هدف حفاظت از سیستم مالی هستند؛ لیزا کوک، عضو شورای حکام فدرال رزرو عقیده دارد که تصویب مقررات جدید غیرضروری خواهد بود.
مدیر اجرایی این شرکت سرمایه‌گذاری در پاسخ به این سوال که آیا همچنان به پیش‌بینی قبلی خود مبنی بر رسیدن ارزش بیت‌کوین تا سال ۲۰۳۰ به یک میلیون دلار پایبند است یا خیر. وی تاکید کرد که بازار نزولی فعلی برای ارز دیجیتال معیار ضروری است به این دلیل که دارایی باید مورد آزمایش قرار گیرد و برای آزمایش اعتقادات سرمایه‌گذاران از بحران عبور کند.

کتی وود، بنیانگذار، مدیرعامل و مدیر ارشد اجرایی ارک اینوست (Ark Invest) هنوز هم در میان سقوط مداوم، نسبت به پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین خوش‌بین است.

بیت‌کوین نتوانست حمایت قبلی در ۱۵هزار و۸۰۰ دلار را حفظ کند. در ۲۱ نوامبر زمانی که بیت‌کوین هنوز این سطح را آزمایش می‌کرد، متخصص رمزارز با نام مستعار، Mustache توییتی منتشر کرد که در آن ذکر شد، منطقه احتمالی برای مدت طولانی بین ۱۵هزار و۱۵۰ تا ۱۵هزار و ۲۵۰ دلار بود.