ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

این روزها که بازار کلاهبرداری‌های اینترنتی و به خصوص رمزارزی به شدت داغ شده است روزانه شاهد پروژه‌های مختلفی هستیم که تعداد زیادی از کاربران را با وعده‌های مختلفی از جمله کسب درآمد دلاری طعمه قرار می‌دهند.
در حال حاضر بازار رمزارزها شاهد رشد بوده و اکنون بیت کوین در کانال ۱۶ هزار دلاری قرار دارد.
قیمت بیت‌کوین که اصلاح صعودی کوتاه‌مدت را شروع کرد و توانست صعود کند، زیر سطح مقاومت گیر کرده است.
رمزارز دوج کوین(DOGE) از زمان افت شدید خود در طول ماه سپتامبر(شهریور-مهر) نخستین شواهد بهبود خود را نشان می دهد. گاوها در حال حاضر هر دو میانگین متحرک نمایی 8 روزه و 21 روزه را مورد امتحان قرار می دهند. این دو اندیکاتور در نزدیکی سد 0.06 دلاری در نمودار 12 ساعته باهم برخورد می کنند.

علی رغم راه اندازی موفقیت آمیز هاردفورک Merge، قیمت اتریوم هیچ تاثیر مثبت ناشی از این رویداد نشان نداده است. طی 24 ساعت گذشته، ارزش این دارایی 1 درصد دیگر کاهش یافت و به این ترتیب، طی هفته گذشته کاهش 17 درصدی را تجربه کرد. در حال حاضر، اتریوم با قیمت 1452 دلار معامله می شود.

رمزارز کاردانو(ADA) در نمودار دوازده ساعته خود ، هفتمین بار است که در حدود کف نوسانی 13 سپتامبر(22 شهریور) در 0.460 دلار نوسان کرده و یک الگوی کف دوقلو در سطح 0.450 دلاری شکل داده است. در نتیجه این تحولات ، ADA تا به حال 5.82 درصد افزایش یافته است.

رمزارز پولکادات(DOT) ، یک محدوده رنج را ایجاد کرد که از 6.85 دلار الی 11.86 دلار امتداد می یابد و از اواسط ماه می(اواخر اردیبهشت) در آن معامله می شود. علیرغم اینکه DOT ​​بین ماه های ژوئن و جولای(خرداد و مرداد) به زیر کف این محدوده رنج کاهش یافت ، اما پس از آن ، 42 درصد افزایش یافت و در اثر آن ، برای مدت کوتاهی از نقطه میانی این محدوده در 9.35 دلار عبور کرد.

نوسانات، بازار ارزهای دیجیتال را پیش از انتقال اتریوم به اثبات سهام تحت تأثیر قرار داد و با نزدیک شدن به ادغام، به نظر می‌رسد که بیت‌کوین و اتریوم خود را برای یک حرکت قیمت قابل توجه آماده می‌کنند.
قیمت بیت کوین در منطقه نزولی زیر سطح 21000 دلار باقی ماند و علی رغم وجود یک موج بهبود کوتاه مدت، خرس ها در نزدیکی سطوح 20300 و 20350 دلار فعالیت خود را بیشتر کردند. به این ترتیب، باردیگر قیمت شروع به کاهش کرد و به زیر سطح 20000 دلار رسید