ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

داده‌های وب‌سایت کوین‌شیرز (CoinShares) نشان می‌دهد که جریان خروجی محصولات سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال سازمانی به اوج خود در سال ۲۰۲۳ رسیده است. طبق داده‌های این وب‌سایت، صندوق‌های مذکور در هفته گذشته با جریان خروجی قابل‌توجهی مواجه شدند؛ اما تا انتهای هفته احساسات سرمایه‌گذاران کمی بهبود یافت و جریان ورودی آن‌ها رشد کرد.
نایب‌رئیس هیات‌مدیره بانک تجارت از اعلام آمادگی این بانک برای اجرای طرح ارز دیجیتال بانک مرکزی خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح یکی از شرکت‌های بانک تجارت مامور شده تا پشتیبانی‌های لازم را صورت دهد؛ علاوه بر این، یک شرکت هم در موضوع بیزینس طرح وارد شده است.

قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و سایر ارز‌های دیجیتال (رمزارزها) به دلار و تومان امروز دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ را می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید. در ضمن به ساعت بروزرسانی این نرخ‌ها در بالای جدول دفت فرمایید.
به تازگی عده‌ای از تحلیلگران حوزه رمزارز شیبا اینو را مورد بررسی قرار داده‌اند. در ادامه به تحلیل چشم انداز آینده این رمز ارز و نظر کارشناسان می‌پردازیم.
سرمایه‌گذاران زیادی در صنعت سرمایه‌گذاری معتقدند که آینده‌ ارز دیجیتال تتر درخشان بوده و یکی از بهترین رمز ارزها برای سرمایه‌گذاری در آینده محسوب می‌شود. زیرا تتر ارزی نسبتاً پایدار بوده و قیمت آن به دارایی‌هایی فیزیکی (فیات و طلا) وابسته است. بنابراین برخلاف بیت‌ کوین و اتریوم، قیمت تتر وابسته به ارزش ارزی است که پشتوانه آن بوده و همراه با آن، افزایش یا کاهش پیدا می‌کند.
قیمت بیت کوین در اولین ساعات اعلام شاخص CPI آمریکا در واکنش اولیه خود به ۲۱٬۵۰۰ دلار کاهش یافت و پس از آن با رشد ۷۰۰ دلاری به محدوده ۲۲٬۲۰۰ دلار رسیده است.
پیش‌بینی در تحلیل‌های قبلی این مورد بود که قیمت بیت‌کوین، سه هدف بالقوه در کوتاه‌مدت دارد و بررسی شد که بیت‌کوین با یک منطقه مقاومت همراه با اخبار بد بنیادی در بازار مواجه شده است.
نوسانات ارز دیجیتال دوج کوین پس از کاهش قیمت‌‌ها در ژانویه کاهش یافت. در عوض، هیجانات و موضوعات پیرامون شیبا اینو بیشتر و قدرتمندتر توجه دلالان را به خود جلب کرده است. با این حال، اگر واقعاً می‌خواهید پول زیادی از میم کوین ها به دست آورید، باید رالی‌های قوی را زودتر شناسایی کنید و صرفاً روی جو‌های تبلیغاتی سرمایه‌گذاری نکنید