ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

انتشار اطلاعات نادرست، دوباره نقش اخبار جعلی تولیدشده توسط هوش مصنوعی را در ایجاد شایعات برجسته کرده است. این بار هدف شایعات، گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) بود.
آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان؛

بیت‌کوین، طلای کمیاب رمزارزها شد

ارزش بیت‌کوین به بیش از ۱۰۰ برابر می‌رسد زیرا ۶ میلیون سکه گمشده کمبود را افزایش می‌دهد.
اتحادیه اروپا در حال برداشتن گام‌های مهمی در جهت تنظیم قوانین بانکداری برای پوشش ارزهای دیجیتال، به‌ویژه بیت‌ کوین است. در همین راستا، دستور اخیر اتحادیه اروپا که بانک‌ها را ملزم می‌کند تا دارایی‌های رمزارزی خود را به طور عمومی افشا کنند، با هدف رسیدگی به خطرات مرتبط و ایجاد شفافیت در این بخش صورت گرفته است.
بازار رمزارزها این روزها به شدت تحت تاثیر اتفاقات مرتبط به وضع قوانین و مقررات و تلاش کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده جهت نظارت بر بازار رمزارزها و فعالان این بازار است که اقدام حقوقی علیه کوین بیس و بایننس و ورقه بهادار خواندن بخش بزرگی از رمزارزها بخش مهمی از این تلاش در هفته های گذشته بوده است.
آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان؛

بیت‌کوین از نفس افتاد

پس از شکست بالاتر از سطح مقاومت بحرانی ۳۰ هزار دلار، در حال حاضر قیمت بیت‌کوین، موقعیت خود را بالاتر از این سطح حفظ کرده با این حال، نشانه‌های نگران‌کننده‌ای وجود دارد که حاکی از تغییر بالقوه یا تغییر جهت در آینده نزدیک است.
جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، در یک سخنرانی در مورد اقتصاد در شیکاگو، معامله‌گران رمزارزها را به عنوان ذی‌نفعان اصلی حفره‌های مالیاتی موجود هدف قرار داد و اعلام کرد که قصد دارد این خلاءها را ببندد.
معامله‌گر و تحلیل‌گر معروف بازار رمزارزها، اینمورتال، معتقد است که در حال حاضر، با توجه به ساختار فعلی و پایین‌ترین سطح قیمتی از تابستان 2022، سخت است که دیدگاه نزولی برای اتریوم در نظر داشت.
آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان؛

سقوط ۶ درصدی بیت‌کوین

منابع داخلی به رسانه‌ها اطلاع دادند که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده (SEC) درخواست‌های صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) ارسال شده توسط شرکت‌های مدیریت دارایی عظیم از طریق صرافی‌ها را به دلیل عدم وضوح، کامل بودن و دقت در مطالب ارسالی برگردانده است.
به گفته مایکل شالوف (Michael Shaulov)، مدیرعامل Fireblocks، در حالی که تأیید یک صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) بیت کوین می‌تواند پول سازمانی جدیدی را به بازار این ارز دیجیتال تزریق کند، این سرمایه‌گذاران خرد هستند که در نهایت باعث افزایش قابل‌توجه قیمت آن خواهند شد.
یک بازی پرطرفدار محبوب مبتنی بر مجموعه سوپر ماریو، به نام Super Mario 3: Mario Forever، حاوی بدافزاری است که می‌تواند کیف پول رمزارزی کاربران را به خطر بیندازد و نرم‌افزار استخراج رمزارز را بدون اطلاع آنها نصب کند.
در ماه‌های اخیر، خرده‌فروشان در ایالات متحده هدف کلاهبردارانی قرار گرفته‌اند که تهدیداتی مبنی بر بمب‌گذاری دریافت می‌کنند و خواهان پرداخت باج در قالب کارت هدیه، بیت‌کوین یا پول هستند.
پپه (PEPE)، یکی از میم کوین‌های محبوب بازار با تم قورباغه، به نقطه عطف بزرگی در تعداد هولدرهای خود دست یافته است.
قیمت ارز دیجیتال ریپل (XRP) در هفته گذشته در ناحیه محدودی بین ۰٫۴۷ تا ۰٫۴۹ دلار در نوسان بوده است. طبق گزارش‌ها، هیاهوی رسانه‌ای پیرامون ریپل از اواسط ماه ژوئن به میزان قابل‌توجهی کاهش یافته است.
قیمت بیت کوین (BTC) پس از صعود به سطح ۳۱ هزار دلار، در حال حاضر در محدوده ۳۰,۵۰۰ دلار قرار دارد و در این ناحیه تثبیت می‌شود. علی‌رغم این اصلاح، کارشناسان نسبت به آینده بیت کوین خوش‌بین هستند و معتقدند که روند صعودی فعلی هنوز به پایان نرسیده است.
آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان؛

سایه آمریکا بر صعود بیت‌کوین

کارشناسان معتقدند که بازگشت بیت‌کوین به ۳۱ هزار دلار در دست آمار و دادگاه‌های ایالات‌متحده است.