ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

صرافی ارز دیجیتال کوین بیس با تایید همکاری خود با رگولاتورهای کانادا، خدمات خود را با موفقیت در کانادا راه‌اندازی کرد. این گسترش فعالیت در بحبوحه چالش‌های نظارتی در ایالات متحده، به ویژه با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) صورت می‌گیرد.
یک آدرس که نزدیک به 13 سال غیرفعال بود و 1005 بیت کوین (معادل 29.7 میلیون دلار) داشت، اخیراً فعال شده است. فعال شدن این کیف پول بیت کوین با توجه به حضور آن در روزهای اولیه وجود این ارز دیجیتال، گمانه‌زنی‌هایی را در جامعه رمزارزها برانگیخته است.
ارز دیجیتال BAD، رمزارز بومی شرکت هوش مصنوعی BAD Idea AI که یکی از شرکای شیبا اینو است، از ابتدای ماه آگوست تاکنون عملکرد قیمتی باورنکردنی را از خود به نمایش گذاشته و از بیت ‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و حتی توکن‌های اکوسیستم شیبا اینو (SHIB، BONE، LEASH) بهتر عمل کرده است.
شرکت چندملیتی آمریکایی کوکاکولا، جدیدترین مجموعه NFT (توکن‌های غیرقابل تعویض) خود را با عنوان Masterpiece (شاهکار) در پلتفرم بلاکچینی بیس (Base) صرافی کوین بیس معرفی کرد. این مجموعه دارای آثار هنری استعدادهای نوظهور در فضای وب ۳ و قلمرو هنرهای درون زنجیره‌ای است.
تحلیلگر حوزه رمزارزهای دیجیتال می‌گوید که بمب ساعتی بیت‌کوین نشانه‌ای از انفجار تاریخی را نشان می‌دهد.
یکی از نکات برجسته این هفته در شبکه کاردانو (ADA) ادغام رپد بیت کوین (BTC) در شبکه اصلی آن است. پروتکل anetaBTC، باعث استقرار cBTC در شبکه اصلی کاردانو شد و تراکنش‌های بیت‌کوین رپد شده را روی بلاکچین آن امکان‌پذیر کرد.
مایکل سوننشاین، مدیر عامل شرکت Grayscale Investments، می‌گوید در صورتی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) به اتخاذ رویکرد تک به تک برای تنظیم صنعت ارزهای دیجیتال ادامه دهد، یک پیامد بالقوه منفی برای اقتصاد ایالات متحده دارد.
جان رید استارک، مسئول سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC)، که ریاست دفتر اجرای اینترنت در این نهاد را نیز بر عهده داشت، هشداری صادر کرده است مبنی بر اینکه رویکرد نظارتی بر ارزهای دیجیتال به طور نامحدود ادامه خواهد داشت.
محققان دانشگاه ایالتی سن دیگو، یک سیستم تشخیص کلاهبرداری خودکار به نام Giveaway Scam Hunter ایجاد کرده‌اند که 95111 کلاهبرداری ایجاد‌شده از 87617 حساب کاربری در X (که قبلا به نام توییتر شناخته می‌شد) بین ژوئن 2022 تا ژوئن 2023 را شناسایی کرده است.
آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان؛

بیت‌کوین به سمت صعود یا ریزش پیش می‌رود؟

بیت‌کوین هفته بی‌ثبات دیگری را پشت سر گذاشت و معامله‌گران خود را برای سفری دیگر در روزهای آینده آماده می‌کنند.
هوش مصنوعی بدون شک میدان نبرد بزرگ بعدی برای فناوری‌های بزرگ است. هیاهوی بسیار زیادی هوش مصنوعی را احاطه کرده است که مدیران ارشد آمازون، متا، اپل و AMD همگی علاقه ‌زیادی به قابلیت‌ها و برنامه‌های هوش مصنوعی نشان دادند.