توکن «همستر کامبت» چه زمانی عرضه می‌شود؟+آمار جدید از تعداد کاربران

پاول دوروف می‌گوید موفقیت فراگیر «همستر کامبت» و عرضه توکن آن در بلاکچین «تون» می‌تواند بیش از ۲۰۰ میلیون نفر را به فناوری بلاکچین وارد کند.
تصویر توکن «همستر کامبت» چه زمانی عرضه می‌شود؟+آمار جدید از تعداد کاربران

به گزارش سایت خبری پرسون، موسس تلگرام، از رسیدن تعداد کاربران بازی تلگرامی «همستر کامبت» به بیش از ۲۰۰ میلیون نفر در مدت ۸۱ روز، خبر داد. پاول دوروف می‌گوید موفقیت فراگیر «همستر کامبت» و عرضه توکن آن در بلاکچین «تون» می‌تواند بیش از ۲۰۰ میلیون نفر را به فناوری بلاکچین وارد کند.

موسس تلگرام در یک پست عمومی در کانال تلگرامی خود که ۲.۷ میلیون مشترک دارد، به موفقیت روزافزون این بازی کلیکی اشاره کرد. این بازی از زمان عرضه در مارس سال ۲۰۲۴، بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر را جذب کرده است.

دوروف به برخی از دستاوردهای خیره‌کننده «همستر کامبت» مانند رسیدن به ۱۰۰ میلیون کاربر ماهانه در مدت ۷۳ روز، اشاره کرد. طبق اظهارات موسس تلگرام، این مینی اپلیکیشن تلگرامی، روزانه چهار تا پنج میلیون کاربر جدید جذب می‌کند و به یکی از سرویس‌های دیجیتالی برخوردار از رشد سریع در دنیا تبدیل شده است.

توکن «همستر کامبت» چه زمانی عرضه می‌شود؟

دوروف همچنین پیامدهای ایردراپ توکن موردانتظار «همستر کامبت» را برجسته کرد که هنوز تاریخ آن مشخص نشده است. نقشه راه رسمی پروژه در وب‌سایت آن نشان می‌دهد که توسعه زیرساخت‌های زنجیره‌ای و پیاده‌سازی کیف پول درون‌بازی در ژوئن به پایان رسیده است.

دوروف نوشت: به زودی، تیم «همستر کامبت»، توکن خود را در «تون» ایجاد می‌کند و مزایای بلاک‌چین را به صدها میلیون نفر معرفی می‌کند. عصر جدیدی در حال فرا رسیدن است و ما شاهد ورود آن در زمان واقعی هستیم.

در حالی که این تیم، جزئیات بیشتری را در مورد زمان عرضه رسمی توکن خود فاش نکرده است، کاربران از ژوئن سال ۲۰۲۴ قادر بودند کیف پول‌های «تون» را به بازی لینک کنند.

طراحان بازی همچنین پست‌های متعددی در تلگرام، ایکس و یوتیوب منتشر کرده و تاکید کرده اند که سود در ساعت، مهمترین معیاری است که بازیکنان باید قبل از ایردراپ توکن، در نظر بگیرند.

پس از پست دوروف درباره این بازی، «همستر کامبت» اعلام کرد که سطح نهایی را برای آواتارهای همستر کاربران اضافه کرده است. سطح «سازنده»، ملزم می‌کند کاربران ۱۸ میلیارد سکه درون بازی جمع کرده باشند.

رکوردهای بازی همستر کامبت

همان طور که کوین تلگراف پیش از این گزارش کرده بود «همستر کامبت» در نتیجه بازی و مکانیزم‌های اجتماعی آن، رکوردهای جهانی متعددی را کسب کرده است.

این بازی چندین راه برای کاربران دارد تا سکه جمع کرده و صرافی خود را ارتقا دهند و سودشان را ساعتی افزایش دهند. یکی از این راه‌ها، لینک‌هایی به محتوای یوتیوب است که در آن، کاربران می‌توانند برای تماشای محتوای جدید در کانال «همستر کامبت»، ۱۰۰ هزار سکه کسب کنند.

تعداد مشترکان صفحه یوتیوب «همستر کامبت» از تعداد مشترکان «میستر بیست» که پرمخاطب‌ترین کانال یوتیوب در سراسر جهان است، پیشی گرفته است.

کوین تلگراف همچنین گزارش داد که این تیم خواستار رکورد جهانی گینس به عنوان اولین کانال یوتیوب شده که در مدت یک هفته، بیش از ۱۰ میلیون مشترک جذب کرد.

رویکرد پروژه «همستر کامبت» به شبکه‌های اجتماعی، به دستاوردهای خیره کننده ای منجر شده است.

بر اساس گزارش کوین تلگراف، کانال یوتیوب «همستر کامبت» از زمان راه اندازی در ۲۴ ماه مه، ۳۲ میلیون مشترک به دست آورده است. پروفایل «ایکس» آن ۱۱.۳ میلیون دنبال کننده دارد و کانال رسمی تلگرام «همستر کامبت»، ۴۹.۴ میلیون مشترک دارد.

منبع: ایسنا

705648