ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

چت بات جی پی تی، مبتنی بر هوش مصنوعی که توسط OpenAI توسعه یافته، اعدادی را برای قیمت بیت کوین در چند دهه آینده در نظر گرفته که این ارقام بیانگر صعود بیت‌کوین هستند.
شبکه CNBC، یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های خبری جهان که پوشش آنی بازار مالی را ارائه می‌دهد، بیت کوین کش (BCH) و لایت کوین (LTC) را کنار گذاشته و سولانا (SOL) را جایگزین آنها کرده است. در همین حال، این شبکه همچنان به پوشش اخبار مربوط به بیت کوین و اتریوم ادامه خواهد داد.
طبق گزارش اخیر فوربس، بزرگان وال استریت به تغییرات دگرگون‌کننده‌ای برای X، متعلق به ایلان ماسک، اشاره می‌کنند. گفت‌وگو با چهره‌های برجسته وال استریت نشان می‌دهد که X ممکن است در آستانه ایجاد تحولی بزرگ در پلتفرم خود باشد و یک سیستم پرداخت به‌روز را یکپارچه سازد که یادآور روزهای اولیه پی‌پال (PayPal) است.
کیف پول‌های سخت‌افزاری ارزهای دیجیتال به عنوان یک راه‌حل قابل اعتماد برای ایمن کردن دارایی‌های دیجیتال در برابر تهدیدات آنلاین ظاهر شده‌اند. با این حال، حتی این وسایل به ظاهر غیر قابل نفوذ نیز از حملات مصون نیستند.
بیت‌کوین (BTC)، بزرگترین ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار، وارد مرحله بسیار دردناکی از عملکرد چرخه‌ای خود شده است. اگر تاریخ تکرار شود، باید خودمان را برای قیمت‌های متلاطم در ماه‌های بیشتری آماده کنیم، همچنین گاوهای بیت‌کوین (BTC) نباید از آمدن قوهای سیاه غافلگیر شوند.
بیت کوین و طلا، دارایی‌های به ظاهر متفاوت، شباهت‌های قابل توجهی دارند که جایگاه آن‌ها را به عنوان سرمایه‌گذاری‌های ارزشمند تقویت می‌کند. این اشتراکات شامل کمبود عرضه، نقش آن‌ها به عنوان ذخیره ارزش، تمرکززدایی، ویژگی‌های امنیتی، نوسان قیمت و ملاحظات قانونی است.
بیت‌کوین (BTC) و سایر دارایی‌های دیجیتالی پیشرو در بازار، از هفته گذشته، دچار افت شدید شدند و این ریزش موجب شده است بیشتر آنها درصد قابل توجهی از ارزش خود را از دست بدهند.
در بازار شیبا اینو، یک نهنگ عظیم حرکتی قابل توجه انجام داده و 4.6 تریلیون توکن SHIB را از یک کیف پول ناشناس به دیگری منتقل کرده است. این انتقال قابل توجه هیجان علاقه‌مندان به بازار رمزارزها را برانگیخته است.
جامعه ریپل در مورد امکان لیست شدن این ارز دیجیتال قبل از پایان سال روی پلتفرم رابین‌هود (Robinhood) گمانه‌زنی می‌کند. این گمانه‌زنی در بحبوحه یک روند نزولی در بازار ارزهای دیجیتال ظاهر شده است؛ به طوری که ریپل، مانند بسیاری دیگر از دارایی‌های دیجیتال، 17 درصد کاهش در عملکرد 7 روزه خود را تجربه کرده است.
یک کیف پول ناشناخته در سه ماه گذشته بیش از ۳ میلیارد دلار بیت کوین (BTC) جمع‌آوری کرده و به سومین دارنده بیت کوین در جهان تبدیل شده است. این موضوع، موجی از نظریه‌ها را در مورد مالک احتمالی این کیف پول به راه انداخته است.

داده‌ها نشان می‌دهد، به تازگی نرخ بهره باز بیت‌کوین افزایش یافته، نشانه‌ای از اینکه ممکن است حرکت خشونت‌آمیز دیگری برای این دارایی در راه باشد.