ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

در حالی که آلت‌کوین‌های برتر بازار پس از یک روند صعودی در حال تجربه اصلاح قیمت هستند، ارز دیجیتال هلیوم موبایل (MOBILE) در ۲۴ ساعت گذشته افزایش قابل‌توجه ۱۰۰ درصدی را تجربه کرده و قیمت آن به بالاترین سطح تاریخی خود در ۰.۰۰۷۱ دلار رسیده است.
تحلیلگر بازار رمزارزهای دیجیتال رشد تاریخی بیت‌کوین را تا سال ۲۰۲۶ پیش‌بینی و سناریوی بالقوه‌ای را ترسیم کرد که در آن بیت‌کوین می‌تواند تا سال ۲۰۲۶ به قیمت بی‌سابقه ۱۱۰ هزار دلار برسد.
اوتت مارکتس، کارگزاری قابل اطمینانی است که با کسب مجوز از سوی سه رگوله جهانی، مورد تایید آنها قرار گرفته‌است. از سوی دیگر، خدمت‌رسانی به ایرانی‌ها و استفاده از تیم کارشناسی فارسی‌زبان و امکان واریز و برداشت ریالی، این بروکر را به بهترین گزینه ممکن برای ایرانی‌هایی تبدیل کرده‌ است که قصد دارند وارد بازارهای مالی بین‌المللی شوند.
قیمت بیت‌کوین فشار نزولی را تجربه می‌کند و این کاهش، دومین روز متوالی زیان ارز دیجیتال برتر جهان را نشان می‌دهد.
بازار رمزارزهای دیجیتال به شدت سقوط کرد و در این میان بیت‌کوین تقریبا چهار درصد ارزش خود را از دست داد.
سود باز (open interest) در معاملات آتی دوج کوین (DOGE) اخیراً به بالاترین حد خود در شش ماه گذشته و همزمان با سالگرد ۱۰ سالگی این میم کوین در ۶ دسامبر، به ۶۲۵ میلیون دلار رسیده است.
کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده (SEC) هشدار جدی به سرمایه‌گذاران صادر و بر لزوم احتیاط در هنگام بررسی سرمایه‌گذاری‌های مربوط به دارایی‌های رمزنگاری شده تاکید کرد.
مجتبی توانگر، رئیس کمیته دانش‌بنیان و اقتصاد دیجیتال مجلس، در نامه‌ای به رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، درباره نقش بانک مرکزی در تنظیم‌گری انواع رمزدارایی‌ها توضیح داده و ضمن تأکید بر عدم واگذاری تنظیم‌گری رمزارزها به بانک مرکزی‌، از تصویب کلیات طرح ساماندهی رمزدارایی‌ها در کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داده است.
شیبا اینو (SHIB) سرانجام با شکستن سطح مقاومتی ۰٫۰۰۰۰۱ دلار و حذف یک صفر از قیمت خود، به یک نقطه عطف مهم دست یافت.این پیشرفت به ویژه به این دلیل قابل‌توجه است که در سال جاری، قیمت شیبا برای سومین بار به این سطح می‌رسد. متأسفانه، در دو نوبت قبلی شیبا با تغییرات سریعی مواجه شد که کاهش قابل‌توجه ارزش آن را به همراه داشت.
تراکنش‌های روزانه در شبکه لایه ۲ شیباریوم متعلق به شیبا اینو، از اواخر نوامبر افزایش قابل‌توجهی را به ثبت رسانده که نشان‌دهنده پذیرش این بلاکچین است. این افزایش قابل‌توجه در تراکنش‌ها، منجر به افزایش ۶۵۰ درصدی نرخ سوزاندن توکن SHIB هم در همان دوره شده است.
به گفته کارشناسان بازار، احتمال تغییر سیاست‌های فدرال رزرو، کاهش تورم و تأیید بالقوه صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین در ایالات متحده، سه عاملی هستند که می‌توانند به افزایش بیت کوین قبل از پایان سال ۲۰۲۳ دامن بزنند.