ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

داده‌های آنچین نشان‌دهنده هجوم نهنگ‌ها برای انباشت بیت کوین هستند. به گفته علی مارتینز، تحلیلگر معروف رمزارز، نهنگ‌های بیت کوین تنها در پنج روز گذشته بیش از ۳۰ هزار بیت کوین، به ارزش تقریباً ۱ میلیارد دلار را خریداری کرده‌اند. به نظر می‌رسد برنامه‌های ETF اسپات بیت کوین، اشتهای نهنگ‌ها و مؤسسات بزرگ را برای بلعیدن بیت کوین افزایش داده است.
علی مارتینز، تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال، معتقد است که یونی سواپ (UNI)، ممکن است در آستانه تغییر روند باشد. از نظر وی به دلیل اینکه تعداد قابل توجهی از دارندگان UNI در ضرر هستند، می‌توان نتیجه‌گیری کرد که فشار فروش ممکن است کاهش یابد.
شیباریوم، بلاکچین نوآورانه تیم شیبا اینو، طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد افزایش فوق‌العاده‌ تراکنش‌های خود بوده و این موضوع، سر و صدای زیادی را در جامعه SHIB ایجاد کرده است. این پروژه در این مدت، ۱۸۵۳۰ تراکنش خیره‌کننده را به ثبت رساند که نسبت به روز گذشته، ۵۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
یک کیف پول دوج کوین (DOGE) که برای نزدیک به یک دهه غیرفعال بود، ناگهان فعال شد. این کیف پول دارای ۵,۳۹۲,۹۸۴ واحد DOGE است که ارزش فعلی آن حدود ۳۷۲,۴۶۱ دلار می‌باشد. بر اساس داده‌های آنچِین، به دنبال این فعال‌سازی، ۳۹۲۰۰۰ DOGE به یک آدرس نامعلوم منتقل شد.
نمودارهای بیت‌کوین از دو هفته گذشته، سبز شدند و در محدوده ۳۴ هزار و ۱۰۰ تا ۳۵ هزار دلار نوسان دارند. اکنون بسیاری از کارشناسان صعود قیمت بیت‌کوین را پیش‌بینی می‌کنند و برخی دیگر نیز انتظار دارند قیمت بیت‌کوین کاهش یابد.
معاملات هفته گذشته بازارهای داخلی همراه باکاهش نرخ دلار در ابتدای هفته و اوج‌گیری مجدد آن در اواسط هفته دنبال شد تا بازارها با یک سردرگمی مواجه باشند.

بیت‌کوین در ساعت یک و ۴۱ دقیقه بامداد به وقت شرقی ۴.۱۸ درصد جهش کرد و به قیمت ۳۴۳۹۹.۲۹۰ دلار فروخته شد. در همان زمان، اتر با ۳.۷۶ درصد پیشرفت به ۱۸۲۷.۷۳۵۷ دلار رسید.
پیش‌بینی یک میم سیزن دیگر توسط تحلیلگر معروف:

دوج کوین و شیبا غوغا به پا خواهند کرد!

به دنبال افزایش اخیر قیمت بیت کوین، بازار آلت‌کوین‌ها هم حمایت قوی را از سوی خریداران دریافت کرد. در این میان، برخی از تحلیلگران بر این باورند که دو میم کوین برتر بازار، یعنی دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) نیز برای پیوستن به این رالی آماده می‌شوند.
روز گذشته، گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه، صندوق ETF شرکت بلک راک با نام iShares، به لیست شرکت خدمات مالی Depository Trust & Clearing Corporation، به اختصار DTCC (شرکتی برای تسویه حساب معاملات بازار بورس نزدک)، اضافه شده و نماد آن IBTC است.
در این مقاله قصد داریم به آموزش پیگیری هک تراست ولت از طریق پلیس فتا بپردازیم. هرچند پیگیری سرقت ارز دیجیتال شاید چندان در ایران کاربردی به نظر نرسد، بااین‌حال اطلاع از روش‌های پیگیری هک شدن تراست ولت به شما کمک می‌کند تا در صورت نیاز اطلاعات کافی برای انجام این کار را داشته باشید.

کیف پول Xumm، مربوط به XRP Ledger هشداری فوری برای کاربران گوشی‌های سامسونگ منتشر کرد. این کیف پول متعلق به XRPL در یک توییت جدید به دریافت گزارش از کاربران دارای گوشی سامسونگ Xumm، به ویژه کاربران گوشی سامسونگ مدل Galaxy S۲۱ اشاره کرد.
به دنبال ثبت رکورد سالانه جدید بیت کوین در ۳۵ هزار دلار، بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال نیز رشد قابل‌توجهی را تجربه کرده و ارزش کل آن، با یک رشد ۷٫۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به ۱٫۲۵ تریلیون دلار رسیده است.