ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

جلسه هفته گذشته گروه کاری ریاست جمهوری آمریکا بر بازارهای مالی، در درجه اول بر رشد سریع استیبل کوین ها به ویژه تتر و استیبل کوین دیم که مورد حمایت فیس بوک است، متمرکز بود.

با ظهور توکن های غیرمثلی (NFT) یا همان دارایی های دیجیتالی منحصر به فرد مرتبط با محتوای درون بازی، بازیکنان می توانند اقلام درون بازی را خریداری کرده، مالک آنها شوند و آنها را مانند کالاهای فیزیکی بفروشند.
همانطور که بیت کوین توانست با موفقیت سطوح بالاتر از تراز 38000 دلار را حفظ کند، اتریوم هم موفق شد بالای منطقه حمایتی 2200 دلار ثابت باقی بماند. با این حال، به نظر می رسد قیمت ETH در نزدیکی منطقه 2320 دلار با مقاومت شدیدی روبرو شده است.

آخرین وضعیت امروز بازار رمزارزها 7 مرداد 1400؛

بیت کوین حدود 40 هزار دلار آرام گرفت

طی 24 ساعت گذشته، بیت کوین در حوالی منطقه 40 هزار دلاری در نوسان بوده است و ظاهراً نتوانسته است از هیچ جهتی از این محدوده خارج شود.
مدیر مالی ویزا با برجسته کردن میزان خرید رمزارز در آوریل و مه (اردیبهشت و خرداد)، یادآور شد که سقوط آن در ماه ژوئن(تیر) آغاز شده است.
پلتفرم تحلیل گر سانتیمنت یک گزارش هفتگی از نوسانات قیمت بیت کوین ارائه نمود. در این گزارش بطور خاص، تحلیلگرها عوامل و دلایل موثر در وارد شدن قیمت به سطح 40 هزار دلار توسط بزرگترین رمزارز را مورد بررسی قرار دادند.

آخرین وضعیت امروز بازار رمزارزها 6 مرداد 1400؛

بیت کوین در مسیر 40 هزار دلار

24 ساعت گذشته برای بیت کوین دورانی با شکوه بوده است زیرا قیمت آن توانست از حدود 37هزار و 600 دلار به بالاترین سطح روزانه خود در 40 هزار و 393 دلار برسد.

اتریوم نیز مانند بیت کوین، بعد از تجربه یک روند افزایشی قدرتمند، بالاتر از سطوح حمایتی 2150 و 2120 دلاری، با میزان خرید خوبی مواجه شد. قیمت اتر (ETH) بالاتر از 2150 دلار مبنای حمایتی قدرتمندی تشکیل داد و با افزایش جدیدی روبرو شد.

قیمت بیت کوین از ناحیه مقاومت 40هزار دلاری کاهش یافت و به زیر حمایت 38هزار دلاری رسید، اما کاملاً بالاتر از میانگین متحرک ساده ساعتی 100 قرار گرفت.

با افزایش قیمت بیت کوین به مرز 40 هزار دلار، دامیننس آن نیز به 50 درصد نزدیک تر شد که این بالاترین سطح از دامیننس بیت کوین از تاریخ 13 اردیبهشت سال جاریست.
آخرین وضعیت امروز بازار رمزارزها 5 مرداد 1400؛

ریزش قیمت بیت کوین بعد از بیانیه آمازون

طی چند روز گذشته، بیت کوین روند چشمگیری را تجربه کرده است به طوریکه ظرف 6 روز، با حدود 40 درصد افزایش، از پایین ترین سطح قیمت خود در حدود 29 هزار دلار به بالاترین سطح دیروز یعنی 40580 دلار رسید.
داده های ارائه شده توسط تیم تجزیه و تحلیل محبوب Santiment نشان می دهد که نهنگ های بزرگ بیت کوین همچنان به خرید رمزارز پرچمدار در ریزش برای ذخیره سازی بلند مدت ادامه می دهند.
اتریوم هم مانند بیت کوین، توانست یک حرکت صعودی بالاتر از مقاومت 2000 دلاری آغاز کند. در این مسیر، قیمت اتر تا بالای مقاومت 2250 دلاری و میانگین متحرک ساده 100 ساعتی افزایش یافت.

بلومبرگ در گزارش تازه خود ادعا کرده است که وزارت دادگستری آمریکا تحقیقات خود در ارتباط با کلاهبرداری بانکی توسط تتر را آغاز می‌کند. تتر پس از انتشار این خبر طی بیانیه‌ای این خبر را تکذیب کرد.
پس از شکستن منطقه مقاومت اصلی 35هزار دلاری، بیت کوین روند افزایشی قابل توجهی را آغاز و زمینه را برای عبور از تراز 36هزار و 500 دلار و میانگین متحرک ساده 100 ساعته فراهم کرد.