تحلیل قیمتی و پیش‌بینی روند آینده هگز

رمزارز هگز با نماد (HEX)، یکی از توکن‌های کمتر شناخته شده است که بر بستر اتریوم فعالیت می‌کند. این رمزارز در ۲۴ ساعته گذشته بیش از ۳۰ درصد رشد را تجربه کرده و اکنون دچار فشار عرضه شده است.

تصویر تحلیل قیمتی و پیش‌بینی روند آینده هگز

به گزارش سایت خبری پرسون، رمزارز هگز که بیشتر در صرافی یونی سواپ معامله می‌شود در روزهای اخیر، باوجود بازدهی منفی بازار، توانسته رشدهای خوبی را تجربه کند. اکنون هگز به دلیل عدم تقاضای کلی در بازار در نواحی حساسی قرار دارد و ممکن است دچار فشار فروش شود.

هگز در ماه‌های گذشته درگیر شکستن خط نزولی خود بود که ۸ روز گذشته با یک کندل سبز قوی توانسته خط زرد رنگ نزولی خود را به سمت بالا بشکند و سپس در چند روز بعد به آن بازگردد و بالای این ناحیه تثبیت شود. در حال حاضر می توان گفت هگز توانسته نسبتا فاز صعودی به خود بگیرد و روند نزولی را به پایان برساند. اما به دلیل وجود فشار فروش در آخرین کندل، احتمالا هگز نتواند به مقاومت بالای خود برسد و از نواحی فعلی امروز دچار اصلاح شود. از طرفی به دلیل اینکه روند بلند مدت نزولی رمز ارز به خوبی شکسته شده پس می توان افت قیمتی آینده را فقط اصلاح خواند و محدوده مستیطل سفید رنگ را به عنوان ناحیه معتبر تقاضا در صورت اصلاح رمز ارز در نظر گرفت.

هگز اولین رمز ارزی است که خود را به عنوان گواهی سپرده در شبکه بلاک چین توصیف می کند. همان طور که گفته شد HEX بر بستر اتریوم فعالیت می کند و یک توکن erc۲۰ است. هدف این پروژه این است که به سرمایه گذارانی که دارایی های خود را برای مدتی قفل می کنند، پاداش می دهد. بنابراین برخلاف دیگر رمز ارزهای بازار که در تلاش حذف کارکردهای مالی بانک ها هستند، هگز در تلاش است تا بتواند سیستم سپرده گذاری بانکی را وارد رمز ارز کند. منتها به دلیل هوشمند بودن قرار دادها و استفاده از سیستم بلاک چین خاصیت تمرکز زدایی همچنان پا برجا خواهند ماند و عملا افراد می‌تواننند همان خدمات سپرده بانکی خود را انجام دهند بدون اینکه به بانک احتیاج داشته باشند.

منبع: اقتصاد آنلاین

376648