عمومی

پرسون با نگاهی تحلیلی به تمام مسائل حوزه عموم جامعه می پردازد.

آیین‌نامه اجرایی بند (ح) ماده (۹۲) قانون برنامه ششم توسعه، موضوع بیمه بیکاری اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با هدف حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر و معاش آنها در جلسه هیات دولت به ریاست معاون اول رییس جمهوری به تصویب رسید.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت:

زنجان جزو ۵ استان اول کشور در کودک‌ همسری

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان عنوان کرد: زنجان جزو ۵ استان اول کشور در کودک ‌همسری است.
چند سالی است که بازار افسار گسیخته خشکبار و تنقلات، شب یلدا را بعد از چندین هزار سال به سمت خاموشی می برد و هر سال متهم وضعیت مذکور یکی است، ولی امسال مشخص نیست که متهم کروناست یا اقتصاد بیمار کشور.

مدتها پیش قول هایی به کوله بران برای ساماندهی و بیمه داده شد که روزی کاغذ باقی ماند آیا مشکل اصلی کوله بران هستند؟ یا مافیای قاچاق و کسانی که در این راه سودهای هنگفت به جیب می زنند؟!

کرونا هر روز تعدادی از هموطنان ما را کِشان کِشان به بیمارستان‌ها می‌کشاند و مشکل اینجاست که بسیاری از مردم موارد بهداشتی را به خوبی رعایت می‌کنند اما عده‌ای با برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های عروسی به افزایش مبتلایان و قرمز ماندن وضعیت دامن می‌زنند.
رئیس اتحادیه سنگ فروشان شهر ری درگفتگو با پرسون خبرداد؛

کرونا عامل گرانی سنگ قبر / بازار داغ سنگ قبر فروشان

برخلاف بسیاری از کسب و کارها که ویروس کرونا مشکلاتی را برای آنها به وجود آورده است، برخی از کسب و کار بازارشان نسبت به گذشته کمی بهتر از قبل شده است؛ یکی از این کسب و کارها سنگ قبر فروشان هستند.
مسئول ستاد اطلاع رسانی عملیات حاج قاسم سلیمانی:

راه اندازی کاروان جشن و سرور به پاس زحمات کادر درمان

مسئول ستاد اطلاع رسانی عملیات حاج قاسم سلیمانی در سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: به پاس قدردانی از زحمات کادر درمان و جامعه پرستاری در مقابله با ویروس منحوس کرونا در طول یک سال گذشته طرح قدردانی«قدردانیم »را در روز جمعه ۲۸ آذر ماه سال جاری از ساعت ۱۲ در دو بیمارستان شرق تهران در قالب عملیات جشن و اجرای سرود خیابانی، راه‌اندازی کاروان خودرویی انجام می شود.
کیفیت هوای پایتخت درحال حاضر با شاخص میانگین ۱۲۴ و آلاینده شاخص ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد این درحالیست که کیفیت هوا در ۱۰ ایستگاه در شرایط ناسالم برای همه افراد گزارش شده است.