عمومی

پرسون با نگاهی تحلیلی به تمام مسائل حوزه عموم جامعه می پردازد.

مدلینگ در ایران فعالیتی است که در آن افراد با ظاهر ویژه و استعداد برای عکاسی و نمایش لباس‌ها، اسسوری ها و... در پروژه‌های مختلف شرکت می‌کنند. هدف اصلی از مدلینگ در ایران، نمایش و تبلیغ لباس‌ها، جواهرات، آرایشی و سایر محصولات به کمک ارائه تصاویر و فیلم‌های حرفه‌ای است.

همیشه هم اینطور نیست که سوار تاکسی‌هایی شوید که نه‌ تنها راننده اعتقادی به روشن کردن کولر ندارد، بلکه شیشه پنجره خودرو هم خراب است و پایین نمی‌آید.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان قزوین:

طبخ و توزیع ۷۰هزار پرس غذا به شکرانه عید غدیر در قزوین

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان قزوین گفت: به مناسبت عید غدیر ۷۰ هزار پرس غذای گرم پخت و در بین نیازمندان و مناطق کم‌برخوردار سطح استان توزیع می شود.
هفته گذشته معاون اول قوه قضاییه در پی دستورات رئیس دستگاه قضا، در رابطه با مشکلات ناشی از انسداد کد ملی افراد، با صدور بخشنامه‌ای، کلیه مراجع قضائی را از مسدود کردن کد ملی متهمان و محکومان، منع کرد.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به آخرین آمار زائران جان باخته و بیماران بستری در حج 1403 گفت: تا کنون ۱۴ تن از زائران بیت الله الحرام جان خود را از دست داده‌اند.

طبق گزارش های موجود، به اهتمام دولت و حمایت ویژه شهید خدمت دکتر رئیسی، قانون رتبه‌بندی مشاغل در روابط عمومی دستگاه های اجرایی به تصویب رسیده و به زودی ابلاغ خواهد شد، در این قانون، جهش و ارتقا بر مبنای مهارت و سوابق خدمتی، صورت می گیرد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی با تشریح اقدام این پلیس در جلوگیری از توزیع ۷۰ تن گوشت فاسد گفت: این محموله از کشور مغولستان وارد شده بود که به دلیل بوی تعفن لاشه ها از خروج کامیون‌ها جلوگیری شد.

یک کارشناس حوزه کار توجه به حقوق و دستمزد و معیشت مردم را دو مقوله‌ای دانست که نامزدهای ریاست جمهوری باید به آن بپردازند و توصیه کرد: دولت آینده باید نسبت به گردش چرخ اقتصاد، برداشتن موانع از پیش روی تولیدکنندگان و حل محدودیت دسترسی افراد به شبکه‌های مجازی اقدام کند.

افغانستانی‌ها وقتی در ایران هم حضور دارند، حالا چه مجاز و چه غیرمجاز، باز هم افغانستانی‌ها هستند. تصاویری که این روز‌ها از برخورد با اتباع افغانستانی منتشر می‌شود، هم زیبنده و قابل‌دفاع نیست، هم ناشی از یک استاندارد دوگانه است که افغانستانی‌ها را به خوب و بد تقسیم کرده‌است.
به مناسبت فرارسیدن روز جهانی مقابله با کار کودک مراسمی توسط سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با حضور گروه‌های جهادی، NGO ها و مسئولان مدارس پویاشهر ویژه کودکان کار در مدرسه دارالفنون منطقه ۱۲ برگزار شد.

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اجرای طرح خانواده میزبان برای نگهداری موقت از کودکان و نوجوانان مراکز نگهداری تحت پوشش این سازمان گفت: این مجوز برای ورود کودکان تا ۱۸ سالگی به خانواده میزبان وجود دارد.
مردم نه تنها نقد علمی و کارآمد از تجربه‌های گذشته از سوی نامزدهای انتخاباتی را می‌خواهند بلکه آینده‌نگری براساس ترمیم کاستی‌های گذشته و «شرایط سنجی» همراه با ارائه برنامه‌های اجرایی برای حل مشکلات جامعه و ارائه برنامه‌ها را می‌طلبند.
اگر به شما بگوییم آدام مرادی مدرسه سازی فعال است، چه واکنشی خواهید داشت؟ ممکن است تعجب کنید یا در مرحله بعد خیلی ساده از کنار این خبر هم مثل هزاران خبری که در طول روز با آن‌ها برخورد می‌کنید بگذرید.
معاون وزیر بهداشت با اشاره به تاکید ویژه شهید جمهور و وزیر بهداشت بر اجرای بهینه قانون جوانی جمعیت، گفت: وزارت بهداشت تاکنون ۲۲ جلسه قرارگاه جوانی جمعیت داشته که حاصل آن تا کنون ۳۰۰ تصمیم، ۲۰ دستورالعمل و همکاری و هماهنگی زیرمجموعه وزارت بهداشت برای اجرای این قانون بوده است.
وزیر علوم با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها فضای مناظره و معرفی برنامه‌های کاندیداها را فراهم کنند، گفت: دانشگاه به عنوان یک نهاد مسئول و مترقی باید برای مدیریت فرهنگی جامعه احساس مسئولیت کند.

بالاخره پس از چند روز شایعه و حرف و حدیث، علیرضا زاکانی، شهردار تهران برای ایام مرخصی جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری، طی نامه‌ای خطاب به رییس شورای اسلامی شهر تهران، مهدی منوری مشاور و مدیرکل حوزه شهردار را به عنوان مسئول هماهنگی و پیگیری امور مدیریت شهری تهران معرفی کرد.