اخبار فوری

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در محدوده خیابان مولوی، ۱۷ شهریور و صاحب جمع که مراسمات زیاد و سنگینی را داریم از امشب محدودیت و ممنوعیت تردد را خواهیم داشت.
سیدمحمد خاتمی درباره ویدئویی که در آن عیسی کلانتری به نقل از وی، فتوایی از حضرت امام را نقل می‌کند واکنش نشان داد.
به رغم ارسال گزارش از سوی دولت، ایران در فهرست سیاه (کشورهای غیرهمکار) باقی ماند و کماکان موضوع اقدامات تقابلی خواهد بود.
رئیس سازمان صداوسیما در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: در هر حوزه‌ای نامزد‌ها به ۷ پرسش پاسخ دادند و درباره هر سوال به مدت ۲ ساعت اظهار نظر کردند که از فردا پنجشنبه سوم اسفندماه به تدریج پخش می‌شود.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به این‌که زمان تبلیغات انتخابات شروع نشده است، گفت: در حال حاضر هرگونه تبلیغات خلاف قانون محسوب می‌شود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: زلزله ۳.۳ ریشتری بامداد امروز(چهارشنبه، دوم اسفند) مرکز استان هیچ گونه خسارت جانی و مالی نداشته است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با پیگیری نیروهای مسلح و همت مجلس شورای اسلامی و کمک دولت، سال به سال حقوق و مزایای سربازان ارتقا پیدا کرد و امروز سربازان از جهت میزان دریافتی تفاوت قابل توجهی با سایر مشاغل ندارند.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: رئیسی لایحه عفاف و حجاب را پذیرفته، امضا کرده و تحویل دادند و آماده رفتن به آخرین مرحله است. ​
رئیس قوه قضاییه گفت: در نتیجه تلاش‌ها و مجاهدت‌های همه بخش‌های ذیربط، اموال «بابک زنجانی» در خارج از کشور شناسایی و به تهران منتقل شد و بنا بر کارشناسی‌های اولیه صورت گرفته، این اموال، کفافِ بدهی‌ها و خسارت‌های او، خواهد بود.
رئیس دولت اصلاحات در دیدار شورای مرکزی و جمعی از اعضای دفتر سیاسی حزب همبستگی ایران اسلامی تاکید کرد: اگر امنیت واقعی، تمامیت ارضی، توسعه پایدار و حاکمیت مردم بر سرنوشت خود و عزّت ملی و سربلندی کشور را می خواهیم و نیز آنچه می تواند دشمنی ها و دشمن‌کامی‌هایی را که از بیرون و درون علیه کشور و ملت ما وجود دارد ناکارآمد کند، هموارترین و بهترین راه تأمین این خواسته، انتخابات آزاد، مشارکتی و رقابتی است.
جنبش حماس تاکید کرد: موافقت بنیامین نتانیاهو برای محدود کردن ورود فلسطینی‌ها به مسجد الاقصی در ماه رمضان، «گسترش جنایت صهیونیست‌ها و جنگ مذهبی علیه مردم ما» و نقض آزادی عبادت است.