اخبار فوری

رهبر معظم انقلاب در پیامی و در پی شهادت سردار زاهدی و همرزمانش:

رژیم صهیونیستی را پشیمان خواهیم کرد

رژیم خبیث به دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد. آنها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد به حول و قوه‌ی الهی.
سردار سرتیپ پاسدار محمد رضا زاهدی رنانی از فرماندهان ارشد نیروی قدس سپاه پاسداران در حمله جنگنده های اسرائیل به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شهادت رسید.
رییس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش محیط زیست استان فارس خبر داد:

تعطیلی موقت پارک ملی بمو بر اثر مشاهده تب برفکی

رییس اداره محیط زیست و مدیریت حیات وحش محیط زیست استان فارس گفت: بر اثر مشاهده تب برفکی تا اطلاع ثانوی پارک ملی بمو تعطیل است.
افراد حائز شرایط می‌توانند برای بهره‌مندی از این تسهیلات درخواست خود را از طریق سامانه سینا به نشانی https://sina.bmn.ir/ ارسال کنند.
با توجه به ورود سامانه بارشی جدید، علاوه بر اعلام هشدار سطح قرمز و نارنجی به هفت استان، احتمال مخاطره سیل در جاده چالوس پیش‌بینی می‌شود.
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۲.۵ ریشتر ساعت ۷:۱۰ امروز ارجمند در استان تهران را لرزاند.
معاون اول رئیس جمهور از تمامی دستگاه‌های مرتبط با سفرهای نوروز خواست تمامی مواردی که سال گذشته برای تسهیل سفرهای نوروزی در نظر گرفته شده بود، برای سفرهای نوروزی سال جدید نیز انجام شود تا مردم سفرهایی با حداکثر ایمنی و امکانات مناسب داشته باشند.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: در تعطیلات نوروزی و زمان‌های پیک پرواز با توجه به محدودیت ظرفیت پارکینگ های فرودگاه مهرآباد، لازم است که مسافران و همراهانشان برای مراجعه به فرودگاه از وسایل حمل و نقل عمومی نظیر تاکسی فرودگاه و مترو استفاده کنند.
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به صدور هشدار نارنجی و قرمز گفت: از سفرهای غیر ضروری در بازه زمانی هشدار اجتناب کنید، به هیچ عنوان در حاشیه و بستر رودخانه ها و مناطقی که مستعد وقوع سیلاب، زمین لغزش و رانش است مستقر نشوید.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: ترافیک در جاده چالوس و آزادراه تهران ـ شمال نیمه سنگین است و به رانندگان توصیه می‌کنم قبل از شروع حرکت، برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور با شماره تلفن ۱۲۰ تماس بگیرند.
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: تأیید مصوبه مجلس در خصوص کاهش میانگین مدت زمان خدمت سربازی با احتساب دوره آموزشی به ۱۴ ماه از سوی شورای نگهبان، محصول پیگیری مستمر و بدون وقفه اصلاح قانون نظام وظیفه از سوی مجلس طی ۴ سال اخیر بود.
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برای تعیین نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس برگزار و با پایان شمارش آرا نمایندگان بسیاری از حوزه های انتخابیه هم مشخص شدند و در برخی از حوزه ها نیز انتخابات به دور دوم کشیده شد.