دیدنی و خواندنی

در سرویس دیدنی و خواندنی هرآنچه در دنیای اطراف برای مخاطب جذاب و آموزنده باشد منتشر می شود.

یک فناوری جدید با دستگاه‌های بسیار کوچک که از مواد ژنتیکی ساخته شده‌اند، سلول‌های ویروسی را قبل از اینکه بتوانند سلول‌های انسانی را آلوده کنند به دام می‌اندازد.

برخی افراد گمان می کنند که حتما بعداز تزریق واکسن کرونا باید دچار عوارضی مانند تب، بدن درد و ... شوند تا از اثربخشی واکسن مطمئن شوند، اما این تصور درست نیست. حال باید پرسید که چه چیزی باعث ایجاد این عوارض می شود؟.
چه خواب‌هایی در چه زمان‌هایی تعبیر درست دارد. خواب قبل از نماز صبح چگونه است؟ خواب دیدن بعد از نماز صبح درست است؟ برخی از رویا‌ها ناشی از تأثیر اسباب و عوامل خارجی مانند گرما و سرما و یا عوامل داخلی مثل مریضی و وضع مزاج و پر بودن معده و ناراحتی و … بر روی قوه متخیله انسان و در نتیجه رؤیا و خواب انسان مؤثر است.
⁠⁣جایگزین کردن دوش آب سرد به‌جای دوش آب گر‌م، می‌تواند مزایا و فواید شگفت‌انگیزی برای بدن شما داشته باشد. در اینجا با ۷ فایده خارق‌العاده دوش آب سرد برای سلامت جسم و روح آشنا می‌شویم
قطع خونریزی ظرف چند ثانیه؛

تولید چسب ضدخونریزی جراحی با زهر مار

دانشمندان برای اولین بار از زهر مار برای تولید چسب زخمی استفاده کرده اند که در حین جراحی می تواند در عرض چند ثانیه خونریزی را متوقف کند.


سیاست‌های جمعیتی هر کشور با توجه به شرایط آن کشور اتخاذ می‌شود.کانادا کشوری است که نیاز به افزایش فرزندآوری دارد که طبق شنیده‌ها سیاست‌ پرداخت کمک هزینه را دنبال می‌کند در ادامه به چگونگی این سیاست‌گذاری می‌پردازیم.