محصولات ضروری مورد نیاز حیوانات خانگی چیست؟

به سرپرستی گرفتن حیوانات خانگی، خصوصا حیواناتی مانند سگ و گربه، علاوه بر مسئولیت بالایی که دارد نیازمند تهیه نیازهای ضروری حیوان است.
تصویر محصولات ضروری مورد نیاز حیوانات خانگی چیست؟

به گزارش سایت خبری پرسون، حیوانات نیازهای مختلفی دارند که بسته به شرایط نگهداری آنان، این نیازها متفاوت است. به‌طور مثال، اگر یک سگ را به سرپرستی قبول کرده‌اید، بسته به فضای نگهداری آن، لازم است یک تخت مخصوص حیوان یا خانه چوبی برای فضای باز برای او تهیه کنید. برخی از این نیازها با لوازمی مانند ظرف آب‌ و غذا، باکس مخصوص حمل و… رفع می‌شوند که این محصولات عموما خرید آنها تنها یکبار در طول عمر حیوان خانگی است. اما محصولات غذایی و بهداشتی مصرفی حیوانات خانگی، نیاز به خرید دوره‌ای دارند و اگر یک حیوان خانگی را به سرپرستی بگیرید، همیشه در لیست خرید شما خواهند بود.

مواد غذایی ضروری برای حیوانات خانگی

مواد غذایی ضروری حیوانات خانگی مانند سگ و گربه، به جز غذای آنها که ضروری است، باز هم به شیوه نگهداری بستگی دارد. با این وجود در ادامه به مواردی می‌پردازیم که عموما برای حیوانات خانگی (سگ و گربه) مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مواد غذایی ضروری سگ‌ها

سگ‌ها و خصوصا سگ‌هایی که در محیط‌های شهری و آپارتمانی نگهداری می‌شوند، عموما علاوه بر غذا برای تربیت سگ‌ها نیاز به تشویقی سگ و البته مولتی‌ویتامین برای تامین نیازهای بدن آنها نیز وجود دارد.

هم‌چنین دهان و دندان سگ، یکی از مهم‌ترین مواردی است که در طول عمر آنها لازم است توجه ویژه‌ای دریافت کند. سگ‌ها در سنین بالا، یکی از اصلی‌ترین مشکلاتشان مربوط به دهان و دندان است. برای رسیدگی به این موضوع، امروزه محصولاتی مانند دهانشویه سگ، مسواک و خمیردندان وجود دارد که با تهیه و استفاده آنها می‌توان از بروز مشکلات در سنین بالای حیوان جلوگیری کرد.

با توجه به این موارد، می‌توان نیازمندی‌های ضروری سگ‌ها، خصوصا در حوزه غذای آنها را موارد زیر دانست:

غذا (شامل غذای خشک و تر)

تشویقی سگ

مولتی ویتامین

دهانشویه

مسواک و خمیردندان

مواد غذایی ضروری گربه‌ها

نیازهای ضروری سگ‌ها و گربه‌ها در بسیاری موارد مانند یکدیگر است. اما موارد متفاوتی نیز دارند. گربه‌ها به دلیل ریزش موی زیاد و البته لیس زندن بدن، گلوله‌های مویی در بدن خود دارند. این گلوله‌های مویی لازم است به هر طریقی از بدن آنها خارج شود که برای این منظور، خمیرهایی برای خارج شدن آن وجود دارد.

از سویی انرژی گربه‌ها معمولا بسیار زیاد است که مالت‌های مخصوص گربه‌ها برای این منظور کاربرد دارند.

با توجه به این موارد، می‌توان نیازمندی‌های اصلی گربه‌ها را موارد زیر دانست:

غذا (خشک یا تر)

مالت گربه

خمیر درمان گلوله مویی

دهانشویه مخصوص

خمیر مالت

امکان خرید همه این موارد، در فروشگاه‌های آنلاین تخصصی معتبر محصولات حیوانات خانگی، مانند فروشگاه جرمن رویال در دسترس و آماده فروش است. شما می‌توانید بدون صرف انرژی اضافه برای تهیه موارد مورد نیاز، این محصولات را از وب‌سایت‌ها سفارش دهید و درب منزل دریافت کنید.

482548