رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

مجید قناد که چند روزی است از ناحیه سر تحت عمل جراحی قرار گرفت، به گفته‌ی پسرش وضعیت خوبی دارد و عمل او با موفقیت انجام شده است.
علیرضا وهاب‌زاده (خبرنگار حوزه پزشکی) در توئیتی خبر تلخ تصادف مجید قناد (مجری و تهیه‌کننده قدیمی تلویزیون) را اعلام کرد.
هوتن شکیبا که نقش حبیب را نخستین بار سال ۹۵ در سریال لیسانسه ها بازی کرد، اکنون ۴۰ ساله است. در ادامه تصاویری از تیپ و چهره او را بعد ۸ سال از ایفای این نقش خواهید دید.
پس از اعلام رئیس رسانه ملی برای پخش مناظره‌های کاندیدهای انتخاباتی از تلویزیون، گمانه‌زنی‌ها بر سر اینکه چه کسی مجری این برنامه خواهد بود، بیشتر شده است.

پایتخت از همان ابتدا با یک لحن طنزِ دلنشین و شوخی‌های بامزه، نظر مخاطبان را جلب کرد. شوخی‌هایی که عمدتاً ساده و بدون ابهام است و مخاطب را به خنده وادار می کند. این موضوع سبب می شود تا شوخی ها فاقد هرگونه پیچیدگی به نظر برسند و طیف گسترده ای از مخاطبان با داستان و شوخی ها ارتباط برقرار می کنند.

گمانه زنی‌ها برای اجرای احسان علیخانی در «جوکر»، شایعات درباره حذف سریال «بدل»، بازگشت گروه رسانه ای صداوسیما از عربستان و نقدها به یک انتقاد اخبار مهم هفته بودند.

پیمان جبلی، رئیس صدا و سیما در استقبال از ۶ نفر از اعضای گروه رسانه‌ای بعثه ایران در مدینه که از سوی عربستان بازگردانده شدند، تصریح کرد: هنوز از علل دقیق این موضوع خبر نداریم و مراحل قانونی این موضوع انجام خواهد شد.
با توجه به برگزاری پیش از موعد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در تیرماه سال جاری، صبح امروز اولین جلسه ستاد انتخابات سازمان صداوسیما برگزار و پیمان جبلی در حکمی محمدعلی صائب را به سمت سرپرست ستاد انتخابات رسانه ملی منصوب کرد.

مدیران و گویندگان شناخته شده رادیو از روزی گفتند که شهید رئیسی به مناسبت روز خبرنگار به صدا و سیما آمد و از بخش‌های مختلف رادیو هم بازدید کرد.