رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

امیرعباس اشرف مدیر تامین برنامه شبکه نسیم درباره بازگشت ایرج طهماسب به شبکه توضیح داد و عنوان کرد در شبکه نسیم به روی همه هنرمندان باز است.

توقف پخش «جهان آرا» در شبکه افق و جایگزین شدن ویژه‌برنامه‌ای محرمی به جای آن، در هفته اخیر حاشیه‌ها پیرامون این برنامه را قوت بخشید؛ حاشیه‌هایی که بیشتر حول مجری می‌گردد و از رفتن او از آنتن صداوسیما حکایت دارد.

درباره بازیگران کمتر شناخته‌شده و جدید مانند ملیسا ذاکری، پردیس پورعابدینی، سارا حاتمی، تورج الوند، شادی مختاری و ساقی حاجی‌پور که به تازگی با فیلمی در سینما دیده شدند بخوانید.

نخستین قسمت از برنامه «جام جم» با نقد سلبریتیسم با حضور محمدصادق کوشکی به صورت زنده روی آنتن شبکه یک می رود.

جمهوری اسلامی با انتقاد از عملکرد رسانه ملی نوشت: شرط استمرار تأثیرگذاری صدا و سیما اینست که مردم به این رسانه اعتماد داشته باشند. اعتماد مردم را از دو طریق می‌توان به دست آورد؛ یکی صداقت در ارائه اخبار و گزارش‌ها و دیگری بالا بردن محتوای برنامه‌ها.
دو فیلم سینمایی «اختاپوس ۱: آهوی پیشونی سفید» ساخته سید جواد هاشمی و «اتل متل توتوله» ساخته محمد جعفری در شبکه نمایش خانگی(فیلم نت) توزیع شد.

ایرج طهماسب، نویسنده و کارگردان محبوب برنامه‌های کودک قرار است در نوروز ۱۴۰۳ بار دیگر از طریق قاب تلویزیون خانواده‌ها را دورهم جمع کند.
سریال گیلدخت در ۶۰ قسمت تولید و از ۲۸ آبان ۱۴۰۱ از شبکه آی فیلم فارسی پخش شد و آخرین قسمت آن در روز جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ پخش شد. این سریال در مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی سازمان صدا و سیما تولید شده‌ است.

خسرو خسروشاهی، صدای ماندگار و دوبلور پیشکسوت کشورمان که مدتی در بیمارستان بستری شده بود، اکنون در منزل تحت مراقبت و درمان است.

سی و دومین قسمت مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک»، با پخش گزیده‌ای از مجموعه خاطره انگیز «بارپاپا» همراه مخاطبان شبکه دو خواهد بود.

پویان هدایتی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «نشان ارادت» اعلام کرد اسامی مخاطبان پویش «کاشی» این برنامه تلویزیونی پشت کاشی‌های بارگاه حضرت زینب (س) حک شده است.