رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

در سومین هفتۀ آبان‌ماه فیلم‌های سینمایی جدیدی چون «جنگل‌نشین» به کارگردانی «چاک راسل» و پیش‌تر ساخته‌شده‌ای چون «هایلند پارک» «سفر به تاریخ» از شبکه‌های سیما پخش خواهد شد.
لاله اسکندری که به گفته فرزند کریم اکبری مبارکه در کنار این بازیگر در سریال «جشن سربرون» مشغول بازی بود و هر دو مبتلا به کرونا شدند، به درگذشت کریم اکبری مبارکه واکنش نشان داد و از ادامه تولیدات در دوران کرونا انتقاد کرد.
دلتنگی فردوسی پور برای اجرا

به سکوتم ادامه می‌دهم

عادل فردوسی‌پور در مراسم رونمایی از کتاب «پیگیر اخبار نباشید» که شب گذشته ۱۳ آبان ماه به صورت مجازی برگزار شد، به سوال‌های مخاطبان پاسخ داد.
کاروان میرباقری راهی سمنان شد

جدیدترین خبرها از سریال «سلمان فارسی»

تصویربرداری سریال «سلمان فارسی» در شهرک سینمایی نور به پایان رسید و ادامه این سریال در استان سمنان از سر گرفته می‌شود.
بعد از گذشت حدودا یک سال از شهادت سردار سلیمانی و در حالی که هنوز هیچ محصول دراماتیک تصویری با تمرکز مستقیم بر زندگی این سردار تولید نشده، افتتاحیه سریال “خانه امن” مرتبط شد با سردار.
حسین امیرجهانی نویسنده «نجلا» از آماده بودن طرح فصل جدید این سریال با استفاده از چند ایده و موقعیت سخن گفت.
سریال پردیس به کارگردانی سعید نقدزاده و تهیه کنندگی حمید نیلی از شنبه دهم آبان ساعت دوازده و پانزده دقیقه هر روز شنبه تا چهارشنبه پخش می شود.
پژوهشی توسط «اندرز آنالیسس» جدید نشان داد که سریال «چرنوبیل» (Chernobyl) شبکه‌ HBO در صدر فهرست اعتیادآورترین سریال‌های تلویزیونی تاریخ قرار می‌گیرد. این مینی‌سریال پنج اپیزودی که با همکاری شبکه‌ی Sky تولید شده، فاجعه‌ی هسته‌ای چرنوبیل در سال ۱۹۸۶ را بازگو می‌کند...
در آخرین روزهای دومین هفته از آبان ماه ـ پنج‌شنبه و جمعه ـ ۸ و ۹ آبان ـ ۴۰ فیلم‌ سینمایی و تلویزیونی از شبکه های سیما پخش می شوند.