رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

محتوای زیرنویس‌های شبکه خبر با رنگ قرمز طوری بود که اگر کسی از وقوع زلزله خبر نداشت و در طول 24 ساعت گذشته برای اولین‌بار تلویزیون را روشن کرده بود، احتمالا تصور می‌کرد زلزله 9 ریشتری آمده است.
تولید فصل سوم مجموعه پرطرفدار تلویزیونی"روزگار جوانی" در 30 قسمت به کارگردانی اصغر توسلی، تهیه کنندگی سپهر محمدی و مدیر تولیدی محمد علی عزیزی در شبکه پنج سیما شروع شد.
در شرایطی که بسیاری از بازیگران درگیر ویروس کرونا شده‌اند، به تازگی هم خبری درباره ابتلای حسن معجونی به این ویروس منتشر شده است.
ممنوع‌التصویر، ممنوع‌الکار و حتی مهاجرت‌ها؛ این اتفاقی است که در سال‌های گذشته برای برخی چهره‌های صداوسیما رخ داده است، اما به نظر می‌رسد که اخیرا روند آن صعودی شده است!
«مردم عزیز من از همین جا دست شما را می‌بوسم و به خاطر آنکه آن شب به خاطر کلمه رقص از شما معذرت‌خواهی کردم، از شما معذرت‌خواهی می‌کنم. من بابت آن معذرت‌خواهی شرمنده هستم. الانم بابت آن عذرخواهی اجباری از شما معذرت‌خواهی می‌کنم.»
معاون سازمان صداسیما گفت: بودجه یک درصدی برای صداوسیما توسط دولت پذیرفته نشد و حتی ۴۰ درصد تبلیغات بازرگانی که توسط بانک‌ها تامین می‌شد با دستور دولت حذف شد و بعد هم تبلیغات اپراتوها با دستور وزارت ارتباطات به صداوسیما داده نشد.

حمید صفایی بازیگر، کارگردان و نمایشنامه‌نویس پیکسوت عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون صبح روز دوشنبه (۲۰ بهمن‌ماه) در سن ۶۷ سالگی در اثر سکته قلبی درگذشت.
لری کینگ مجری مشهور به دلیل ابتلا به کرونا در سن ۸۷ سالگی درگذشت.