مسابقه تلویزیونی «کارویا» در پایان راه

مسابقه تلویزیونی «کارویا» با هدف شناسایی و رقابت شرکت‌های برتر حوزه دانش بنیان به پایان تصویربرداری رسید.

تصویر مسابقه تلویزیونی «کارویا» در پایان راه

به گزارش سایت خبری پرسون، تصویربرداری مسابقه تلویزیونی «کارویا» با هدف شناسایی و رقابت شرکت‌های برتر حوزه دانش بنیان در قاب تلویزیون پس از ۲ ماه و رقابت بیش از صد شرکت دانش‌بنیان، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در لوکیشن پردیس تئاتر تهران به پایان رسید.

این مسابقه با محوریت ارائه‌های آسانسوری (بسیار کوتاه) درصدد است تا با شناساندن ایده‌ها و طرح‌هایی که به محصول یا خدمات رسیده‌اند، علاوه بر حمایت مالی از آنها، فرصت سرمایه‌گذاری مردمی را نیز فراهم کند.

آشنایی بیشتر با ثمره محصولات و خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های موفق و مزیت‌های اقتصادی ایران، مهمترین نکته‌ای است که در این مسابقه تلویزیونی مورد توجه قرار گرفته است و با پایان مراحل فنی به زودی از رسانه ملی روی آنتن خواهد رفت.

مسابقه تلویزیونی «کارویا» با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری تولید و در آن بیش از ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان و استارتاپ به رقابت با یکدیگر می‌پردازند تا طرح‌های برتر شناسایی و مورد حمایت مردمی قرار گیرند.

337119

سازمان آگهی های پرسون