رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

ادعای شبکه خبری فاکس نیوز مبنی بر فعالیت‌های هسته‌ای و غیرعادی ایران در سایت سنجریان در جاجرود اشتباه و فعالیت‌های خاکبرداری این منطقه برای تولید سریال «نون خ» بوده است.
درحالی این روزها مناظرات و برنامه‌های انتخاباتی بیننده زیادی از تلویزیون دارد که فصل دوم سریال «زیرخاکی» توانسته در میان برنامه‌های مختلف سیاسی گلیم خود را از آب بیرون بیاورد و مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد.
امشب در شبکه مستند؛

مستند پرتره «پاییز پدر سالار»

کارنامه محمدعلی کشاورز بازیگر با سابقه سینما، تئاتر و تلویزیون را در مستند «پاییز پدر سالار» ببینید.

تهیه‌کننده و کارگردان «شب‌های مافیا» از آخرین وضعیت سومین و آخرین فصل این رئالیتی شو و اضافه شدن علیرضا طلیسچی و پخش آن تا نیمه تیرماه خبر داد.
«من وحشمت» ویژه برنامه انتخاباتی رادیو صبا در قالب نمایش طنز است که برنامه‌های ریاست جمهوری برای ازدواج آسان را اعلام می‌کند.

نگاهی به سریال شبکه خانگی مهران مدیری؛

«دراکولا» انتخاب مناسبی برای تماشاگر است؟

نوشتن درباره سریالی که نام مهران مدیری را یدک می‌کشد، کار چندان ساده‌ای نیست. بیشتر از آن جهت که بسیاری از بهترین خاطره‌های مجموعه‌های نمایشی را همین آقای مدیری برای‌مان رقم زده، بسیاری از بهترین بازیگران طنز را با سریال‌هایش شناخته‌ایم و با هرکدامشان خندیده‌ایم.
یک بازیگر تلویزیون گفت: نه تنها کمکی از نظر مادی برای درمان و نگهداری از محسن قاضی‌مرادی دریافت نکردم بلکه توجهی به لحاظ معنوی هم به ما نمی‌شد. سلبریتی‌ها تافته جدا بافته نیستند، اما‌ ای کاش در رفع مشکلاتش قدمی هر چند کوچک برای او بر می‌داشتند.