امیر غفارمنش در جمع «خوشنام» ی ها

امیر غفارمنش بازیگر طناز سینما، تئاتر و تلویزیون به پروژه «خوشنام» پیوست.

تصویر امیر غفارمنش در جمع «خوشنام» ی ها

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی شبکه، سریال «خوشنام» به تهیه کنندگی احمد زالی و به کارگردانی علیرضا نجف زاده که توسط محسن کیایی فیلمنامه اولیه اش نوشته شده بود و با قلم فهیمه سلیمانی درحال نگارش برای شبکه یک سیما است هم اکنون گروه درحال ضبط سکانس های خارجی هستند و به زودی ضبط سکانس های خانه اصلی در میدان قیام از سر گرفته می شود.

سریال «خوشنام» که محصول گروه فیلم و سریال شبکه اول سیما است این روز ها همزمان با ضبط سکانس های خارجی در لوکیشن های شهرک غرب، بیمارستان، فرهنگسرای خاوران، کارواش و.... آماده ادامه تصویربرداری در لوکیشن اصلی مجموعه در خانه شخصیت «شهرام» در میدان قیام می شود.

علیرضا نجف زاده کارگردان این سریال گفت: این روز ها ضمن نگارش فیلمنامه بازیگران جدید نیز به ما اضافه می شوند و امیر غفارمنش بازیگر جدید سریال «خوشنام» است که در خلاصه توضیح این شخصیت می خوانیم:

ز شمع انجمن آموز آیین وفاداری که تا دارد نفس بر تربت پروانه می سوزد

در خلاصه داستان این سریال می خوانیم: از مکافات عمل غافل مشو ، گندم از گندم بروید جو ز جو .

بازیگران سریال تلوزیونی خوشنام: حمید لولایی، هومن حاج عبدالهی، شهره لرستانی، سحر ولدبیگی ،فریده سپاه منصور، نیلوفر رجایی فر، محمدرضا داودنژاد، مهرداد ضیایی، ساناز سماواتی، الهه جعفری، سیامک ادیب، سلمان خطی، فرزاد حاتمیان، سید رضا حسینی، پروین ملکی، مهری آل آقا.

368190