رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «حکم رشد» به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی با بازی ثریا قاسمی در تهران در حال انجام است.
حمید شاه آبادی معاون سیما با تاکید بر این که تجلیل از حاج قاسم سلیمانی تنها تجلیل از شخص نیست تصریح کرد که این شهید والامقام نماد اصلی متعهد بودن به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی است.
مجری و برنامه‌ساز درباره افزایش حضور بازیگران به عنوان مجری گفت که وقتی طرحی را می‌خواهید به تصویب برسانید مدیران می‌پرسند کدام بازیگر قرار است اجرایش کند؟!
محمد مسلمی، با انتقاد از اوضاع فعلی برنامه‌سازی برای کودک و نوجوان در تلویزیون، بازگشت هنرمندان و برنامه‌سازان باتجربه را راهی برای بهبود اوضاع توصیف کرد.

طبق اعلام رامبد جوان و صفحه رسمی «خندوانه»، این برنامه قرار بود از شامگاه دوشنبه (۱۷ آبان ماه) روی آنتن برود که در اعلام جدید، با تاخیر یک‌روزه، از امشب پخش خواهد شد.
مستند «انسان گرسنه» نگاه به تاریخ فرهنگی اجتماعی غذا از منظر محیط زیست در جدیدترین قسمت از برنامه «به اضافه مستند» به نمایش درمی‌آید.
کلیفورد رُز بازیگر انگلیسی که بیشتر برای ایفای نقش اشرومبارفورر لودویگ کسلر (در دوبله سریال با نام فرمانده کسلر) در سریال «ارتش سری» شناخته می شد در سن ۹۲ سالگی درگذشت.
احمد زالی تهیه کننده سریال «خوشنام» از اضافه شدن بازیگران جدیدی چون خسرو احمدی، رابعه مدنی، اکبر سنگی و ساناز سماواتی در این مجموعه طنز خبر داد.
سمانه عابد داوودانی، دوبلور اردوزبان فیلم ها و سریال های تلویزیونی، سمانه عابد داوودانی،  مهمان امشب «شما و سحر» در کانال اردوی شبکه سحر است.