رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

رامبد جوان مجری و برنامه‌ساز «خندوانه» این روزها در فضای مجازی بیشتر از قبل خبرساز شده است.
سریالِ کوتاهِ «خط مقدم» که داستان آن در ایران و سوریه و دوران دفاع مقدس می‌گذرد، از یکشنبه هفته آینده، از شبکه یک پخش خواهد شد. این مجموعه تلویزیونی، به سرگذشت نخستین نیروهای یگان‌های موشکی ایران در جنگ هشت ساله، می‌پردازد.
هما خاکپاش بازیگر سریال «آرایشگاه زیبا» گفت: واقعیت امر نه اینکه بگویم عمل زیبایی را تقبیح می‌کنم، بلکه به طور کلی به تزریقات و بی حسی حساسیت دارم و جرات انجام عمل زیبایی را پیدا نکرده ام، حتی گاهی به فکر آن افتاده ام اما در حال حاضر از ظاهر خود کاملا راضی هستم و قصد عمل ندارم.
محسن کیایی، بازیگر سینما و تلویزیون این روزها مشغول بازی در سریال نمایش خانگی «بی‌گناه» به کارگردانی مهران احمدی و تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی است.
شامگاه هشتم آذرماه، پرویز پرستویی عکسی را از فرامرز صدیقی - بازیگر و کارگردان قدیمی سینما - منتشر کرد که به سرعت در فضای مجازی پخش شد و همه برایش آه و افسوس سردادند و از نامهربانی و بی‌رحمی سینما و بی‌معرفتی اهالی سینما گله کردند.
انتشار تصویری از پوستر تبلیغاتی ‏کلینیک خودسازی و ترک گناه با حضور وحید یامین‌پور معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان و بشیر حسینی، داور برنامه «عصر جدید» بازتاب گسترده‌ای داشته است.